// چهار شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۴

احتمال افزوده شدن فیلم ها و سریال ها به اشتراک پلی استیشن پلاس سونی

به نظر می‌رسد که سونی می‌خواهد به‌زودی PlayStation Plus Video Pass را به‌عنوان یک مزیت بیشتر برای تبدیل شدن به مشترک سرویس پلی استیشن پلاس معرفی کند.

پلی استیشن در چند ماه اخیر با آوردن چند بازی در روز عرضه عرضه روی سرویس پلی استیشن پلاس و بالاتر بردن سطح بازی‌هایی که به این سرویس می‌آورد، مشغول جلب توجه بیشتر و بیشتر به پلی استیشن پلاس بوده است. تازه از همان ابتدای نسل ۹ هم پلی استیشن پلاس کالکشن با ۲۰ بازی قابل‌توجه به‌عنوان یک بخش ویژه از پلی استیشن پلاس برای دارندگان پلی استیشن 5 به این سرویس اضافه شد.

بازی Oddworld: Soulstorm، بازی Destruction AllStars، بازی Maquette و بازی Fall Guys در روز عرضه روی پلی استیشن پلاس قرار گرفتند و بازی Control Ultimate Edition، بازی Days Gone و بازی Final Fantasy 7 Remake از جمله آثاری هستند که سونی با قرار دادن آن‌ها روی پلاس تعدادی از کاربران را خوشحال کرد.

تصویر تاییدنشده و غیررسمی که ادعا می‌شود از سایت رسمی پلی استیشن سونی گرفته شده است

اکنون هزینه اشتراک سالانه پلی استیشن پلاس ۶۰ دلار است

حالا به‌نظر می‌رسد که شرکت سونی به‌زودی ارزش سرویس پلی استیشن پلاس را افزایش می‌دهد؛ سرویس آنلاینی که فعلا سالانه باید ۶۰ دلار برای اشتراک آن پرداخت کرد. رسانه VGC گزارش داد که سونی به‌زودی PlayStation Plus Video Pass را به‌عنوان یک ارزش افزوده به پلی استیشن پلاس می‌آورد که فعلا به‌صورت آزمایشی قرار است تا ۲۲ آوریل ۲۰۲۲ (۲ اردیبهشت ۱۴۰۱) روی پلی استیشن پلاس باشد. ظاهرا باتوجه‌به تصویر لورفته سونی می‌خواهد چندین و چند فیلم و سریال تولیدشده توسط سونی پیکچرز را به این شکل به پلی استیشن پلاس بیاورد. فیلم ونوم و فیلم Zombieland از جمله آثار پرشمار سونی پیکچرز هستند که می‌توانند این‌گونه روی پلی استیشن پلاس قرار بگیرند و طبیعتا ارزش اشتراک آن را افزایش دهند.

خبر آمدن PlayStation Plus Video Pass به پلی استیشن پلاس هنوز تایید نشده است. ولی اگر واقعی باشد مثل هر ارزش افزوده‌ی دیگر می‌تواند تعداد مشترک‌های سرویس آنلاین مورد بحث را افزایش دهد. همچنین مطابق اطلاعات تصویر تاییدنشده‌ای که ظاهرا از نسخه‌ی لهستانی سایت رسمی پلی استیشن گرفته شده، پلی استیشن پلاس ویدیو پس از فردا به پلی استیشن پلاس افزوده می‌شود.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده