// سه شنبه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۳

کارگردان خلاق پروژه بعدی اسکوئر انیکس مشخص شد

یوکو تارو، کارگردان سری بازی NieR، در حال کار روی پروژه‌ی جدید اسکوئر انیکس به‌عنوان کارگردان خلاق است.

بنابر گفته‌ی یوسوکه سایتو، تهیه کننده‌ی استودیو Square Enix، یوکو تارو، کارگردان بازی NieR: Automata، به‌عنوان مدیر خلاق مشغول کار روی یک پروژه‌ی جدید با اسکوئر انیکس است. این خبر به‌تازگی در جریان اولین لایو استریم رسمی بازی NieR Replicant منتشر شد.

در طی این لایو استریم جزئیات خاصی در مورد این بازی اعلام نشد اما ما می‌دانیم که این بازی عنوانی کوچک خواهد بود که فقط به‌صورت دیجیتال منتشر خواهد شد. اگرچه اسکوئر انیکس احتمال انتشار نسخه ویژه فیزیکی این بازی را رد نکرده است. تارو بازی را عجیب و غیر معمول توصیف کرد و بیان کرد این چیزی است که او هیچ ایده‌ای در مورد نحوه‌ی معرفی یا فروش آن ندارد. او می‌خواهد مردم آن را بازی کنند اما ایده‌ای ندارد که چگونه آن‌ها را وادار به انجام این کار کند.

سایتو در مورد بازی بسیار خوشبین بود و آن را نوستالژیک و جدید توصیف کرد و ادعا کرد که پرسنل این شرکت معتقدند که این بازی فروش خوبی خواهد داشت. به‌روزرسانی‌های ماهانه وضعیت این بازی به‌عنوان یک احتمال مورد بحث قرار گرفت و وعده‌ داده شد که به‌روزرسانی‌های بیشتری درباره‌ی این بازی هنگامی که در دسترس قرار گرفت با طرفداران به اشتراک گذاشته خواهد شد. همچنین ممکن است طی چند روز آینده اطلاعات بیشتری درباره‌ی این بازی منتشر شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده