نویسنده: شعیب شاهدی
// سه شنبه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۵

پیوستن دوباره کارگردان خلاق Marvels Avengers به ناتی داگ

شاون اسکایگ که کارگردان و نویسنده بازی Marvel’s Avengers بود از استودیوی Crystal Dynamics جدا شد و دوباره به تیم ناتی داگ پیوست.

بازی Marvel’s Avengers بعد از انتشار، امتیازات متوسط روبه پایینی را از منتقدان دریافت کرد و فروش خوبی هم نداشت. عملکرد Marvel’s Avengers بین مخاطبان به‌اندازه‌ای بد بود که چند ماه قبل اسکوئر انیکس اذعان کرد حدود ۶۲ میلیون دلار از این بازی ضرر کرده است. ولی این پایان اتفاقات بد برای آن نیست چون اخیرا کارگردان این بازی از آن جدا شده است.

شاون اسکایگ (Shaun Escayg) که کارگردان و نویسنده بازی Marvel’s Avengers بود، اخیرا اعلام کرده که از استودیوی Crystal Dynamics جدا شده و دوباره به تیم ناتی داگ پیوسته است. زمانی‌که اسکایگ در ناتی داگ بود وظیفه کارگردان سینمایی بازی‌های لست آو آس و آنچارتد ۴ و همچنین کارگردانی Uncharted: The Lost Legacy را برعهده داشت. همچنین اکانت رسمی ناتی داگ با یک توییت بازگشت دوباره شاون اسکایگ را تبریک گفته است.

سابقه‌ی اسکایگ نشان می‌دهد که به‌خوبی می‌تواند یک بازی را کارگردانی کند. برای مثال بازی The Lost Legacy یکی از بهترین بازی‌های مجموعه آنچارتد محسوب می‌شود. درنتیجه جدایی اسکایگ از Crystal Dynamics اتفاق بدی برای این استودیو محسوب می‌شود و درعوض برای ناتی داگ خبر خوبی است. بازگشت دوباره این کارگردان به ناتی داگ در زمان جالبی رخ داد چون اخیرا این استودیو گفته بود که هنوز در برقراری تعادل بین دو پروژه همزمان مشکل دارد. شاید حضور یک کارگردان و نویسنده باتجربه مثل شاون اسکایگ بتواند دراین‌زمینه مفید واقع شود.

نظر شما درباره‌ی جدایی این کارگردان از استودیوی قبلی و پیوستن او به ناتی داگ چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده