// سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۱

بررسی بازی Marvel's Avengers از دید سایت‌های معتبر دنیا

بازی Marvel's Avengers پس از تاخیرهای مختلف روانه بازار شد و پایین‌تر از حد انتظارات ظاهر شده است. 

بازی Marvel's Avengers را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار طرفداران آثار ابرقهرمانی دانست. تابه‌امروز، این بازی تاخیرهای مختلفی خورده است و کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics)، سازنده Marvel's Avengers، اعلام کرده بود که در راستای بهبود عملکرد بازی و انجام پولیش‌های بیشتر، آن را با تأخیر عرضه خواهند کرد. Marvel's Avengers یک بازی کوآپ ابرقهرمانی است که می‌توانید بخش داستانی آن را به‌صورت تک‌نفره یا چندنفره تجربه کنید.

از نظر گیم‌پلی، هر یک از کاراکترهای جهان Marvel's Avengers دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند و کریستال داینامیکس سیستم مبارزاتی آن‌ها را به‌گونه‌ای طراحی کرده که بازیکن با تجربه آن‌ها، بتواند حسابی سرگرم شود. برای مثال کاپیتان آمریکا یک کاراکتر چابک و سریع به‌حساب می‌آید و بازیکنان به‌واسطه‌ی سپر قدرتمند و ضربات مشت و لگد او می‌توانند کومبوهای هیجان‌انگیزی را اجرا کنند. این در حالی است که کامالا خان (Ms Marvel) دارای ویژگی کششی است. ازاین‌رو می‌تواند حرکات متنوع‌تری را نسبت‌به سایر ابرقهرمان‌های تیم انتقام جویان در دسترس بازیکن قرار دهد.

بااین‌تفاسیر، میانگین نمرات بازی Marvel's Avengers منتشر شده است و متاسفانه این بازی نتوانسته است در حد و اندازه انتظارات واقع شود. در ادامه نگاهی به نظرات بعضی از منتقدهای بازی‌های ویدیویی در ارتباط با Marvel's Avengers خواهیم انداخت.

Marvel's Avengers

  • سازنده: کریستال داینامیکس
  • ناشر: اسکوئر انیکس
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و گوگل استیدیا
  • سبک: اکشن ماجراجویی

بازی Marvel

گیم اینفورمر: ۸۸ از ۱۰۰

Marvel's Avengers در بهترین حالت خود قرار دارد و با داستان و نبردهای اکشن‌اش، خودنمایی می‌کند. من درگیر محتویات پس از عرضه بازی شده‌ام و لذت بخش هستند. دوست دارم بدانم که پس از ارتقای سطح تمامی کاراکترها به حداکثر، چه قدرتی را ارائه می‌دهند. 

تراستد ریویوز: ۷۰ از ۱۰۰

حتی اگر سیستم لایو سرویس بازی را در نظر بگیریم که روی داستان، گیم‌پلی و کاراکترها تاثیر مستقیم گذاشته است، Marvel's Avengers یک غافل‌گیری خوشایند به حساب می‌آید. به‌واسطه‌ی سیستم مبارزات، کریستال داینامیکس توانسته است یک پایه و اساس خوب و روان برای بازی خود خلق کند که با عرضه کاراکترهای مختلف پس از عرضه، ادامه پیدا خواهد کرد.

پوش اسکوئر: ۶۰ از ۱۰۰

تبلیغات Marvel's Avengers مهم‌ترین فاکتور بازی به‌ حساب می‌آید و موردی است که کاربران حرفه‌ای در آن می‌توانند کارهای مختلفی را انجام دهند. داستان و هرچیزی که به آن مربوط می‌شود، یکی از ویژگی‌های بازی است که به شما اجازه می‌دهد هدایت کاراکتری مثل Kamala Khan را برعهده گرفته و از سیستم مبارزاتی بسیار خوب او به همراه حرکات پارکور محور لذت ببرید. باگ‌ها، افت‌ فریم‌ها و سایر مشکلات فنی احتمالا در آپدیت آینده رفع خواهند شد، اما نبود محتویات پس از پایان بازی، بزرگ‌ترین ضربه را به Marvel's Avengers وارد کرده است. بخش تک‌نفره بازی، محتویات جذاب، سرگرم کننده و لذت بخشی را ارائه می‌دهد و پس از تمام کردن بازی، تمامی لذت شما از بین می‌رود.

دیستراکتوید: ۶۰ از ۱۰۰

از آن‌جایی که بازی Marvel's Avengers در بخش داستان دارای مشکل نیست، اما از طرفی یک گیم‌پلی آرکید مفرح را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اگر تکلیف بعضی از موارد داستانی در محتویات پس از عرضه مشخص شود و کاراکترهای پس از عرضه هم گیم‌پلی مفرح و جذابی داشته باشند، همچنان موارد زیادی باقی می‌ماند که Marvel's Avengers در آن‌ها می‌توانست عملکرد بهتری را از خود به‌نمایش بگذارد. این بازی نمی‌تواند کاربران را شگفت‌زده کند. شاید مارول خواهان عرضه هرچه سریع‌تر بازی بوده است، اما یک تأخیر دیگر می‌توانست شرایط بهتری را برای Marvel's Avengers رقم بزند. 

هاردکور گیمر: ۶۰ از ۱۰۰

شاید موارد مختلفی در این قهرمان‌ها وجود داشته باشد، اما به اندازه‌ای نیست که شما را سرگرم نگه دارد. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده