// دوشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۸

جیم رایان: پلی استیشن استور روی PS3 و PS VITA فعال خواهد ماند

جیم رایان، رئیس و مدیر اجرایی برند پلی استیشن اعلام کرد که برخلاف برنامه‌های قبلی، سونی فروشگاه دیجیتالی پلی استیشن برای کنسول PS3 و کنسول دستی PS VITA را فعال نگه می‌دارد.

باتوجه‌به واکنش طرفدارهای پلی استیشن، جیم رایان اعلام کرد که پلی استیشن استور به فعالیت برای فروش بازی‌های پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا ادامه می‌دهد. این فروشگاه‌های دیجیتالی قرار بود تا چند هفته‌ی دیگر برای همیشه تعطیل شوند. اما حالا دیگر فقط فروشگاه دیجیتالی PSP در تاریخ ۲ ژوئیه (۱۱ تیر) بسته خواهد شد. زیرا تقریبا هیچ‌کس دیگر از آن استفاده نمی‌کند. اما گیمرهای کنسول پلی استیشن 3 و کنسول دستی پلی استیشن ویتا همچنان می‌توانند به خرید بازی‌های مورد نظر خود از پلی استیشن استور بپردازند.

رایان در این‌باره می‌نویسد: «تصمیم اولیه باتوجه‌به سختی پشتیبانی از دستگاه‌های قدیمی و به هدف افزایش توجه روی دستگاه‌های جدیدتر اتخاذ شد؛ پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 که اکنون درصد بسیار بسیار زیادی از گیمرهای ما مشغول تجربه‌ی بازی‌های ویدیویی روی آن‌ها هستند. ولی حالا که دیدیم تعداد قابل توجهی از شما با علاقه و انرژی می‌خواهید به خرید بازی‌های پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا از روی فروشگاه‌های دیجیتالی آن‌ها ادامه بدهید، راه حلی پیدا کردیم که پلی استیشن استور را برای PS3 و PS VITA فعال نگه داریم.

خوشحالم که هم تاریخ خود را حفظ می‌کنیم و هم با پلی استیشن 5 و پلی استیشن وی آر جدید به استقبال خلق تجربه‌های نو و جابه‌جا کردن حد و مرزها در جهان بازی‌های ویدیویی می‌رویم».

از شما به خاطر اینکه نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشتید، متشکرم. ما همیشه به شما گوش می‌دهیم و سپاسگزار پشتیبانی شما از جامعه‌ی کاربرهای پلی استیشن هستیم. - جیم رایان


منبع PS.Blog
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده