// جمعه, ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۰

اعلام تاریخ رویداد جدید بازی Marvel's Avengers

کریستال داینامیکس به‌تازگی تاریخ آغاز رویداد Tachyon Anomaly بازی Marvel's Avengers را اعلام کرده است.

بازی Marvel's Avengers با اینکه در زمان عرضه بازخوردهای خوبی را کسب نکرد، اما تیم سازنده در تلاش است تا با ارائه شخصیت‌های جدید و رویدادهای مختلف، محتویات بیشتر و سرگرم کننده‌تری را در اختیار کاربران قرار دهد.

این در حالی است در آینده نزدیک، رویداد Tachyon Anomaly برگزار می‌شود و کاربران می‌توانند تجربه‌ای متفاوت نسبت‌به بازی اصلی را کسب کنند. از تاریخ دوم اردیبهشت ماه (۲۲ آوریل) تا ۱۳ اردیبهشت ماه (سه می) رویداد ذکر شده آغاز و در جریان آن بازیکنان در تیم چهارنفره‌ای از یک قهرمان قرار گرفته و مشغول تجربه‌ی بازی می‌شوند. 

به‌عبارتی می‌توانید یک تیم چهارنفره از قهرمان Iron Man را تشکیل دهید یا ازطریق Matchmaking بازی وارد تیمی شوید که قهرمان هالک را انتخاب کرده‌اند. درکنار مرحله And We're Back، مرحله مخصوص رویداد Tachyon، بازیکنان می‌توانند مأموریت‌های هفتگی را هم انجام داده که در انتها Hivemind Set Gear را به‌عنوان پاداش کسب خواهید کرد. البته با انجام مأموریت‌های روزانه هم Set Gearهای موقتی را به‌عنوان پاداش کسب می‌کنید.

دراین‌میان اشاره کنم که تعدادی از مراحل Tachyon Rift بازی به‌صورت همزمان در اختیار تمامی بازیکنان مارولز اونجرز قرار می‌گیرد، اما سایر مراحل به سطح قهرمان‌ها (سطح پاور ۱ تا ۱۰۰) بستگی دارد. زمانی‌که برای اولین‌بار مأموریت هفتگی این رویداد را کامل کنید، Temporal Assault Nameplates را کسب می‌کنید که شامل یک پلاک متحرک می‌شود. 

در ادامه مشخص‌ شده که پلاک‌ها در فروشگاه بازی هم برای فروش قرار داده شده‌اند که از بازه زمانی دوم اردیبهشت ماه تا نهم اردیبهشت ماه می‌توانید برای خرید آن‌ها اقدام کنید. درانتها نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا همچنان مشغول تجربه‌ی Marvel's Avengers هستید؟ بازی Marvel's Avengers توانست از زومجی نمره ۶.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

بازی «اونجرز» اسکوئر انیکس که چند استودیو روی آن کار کرده‌اند، تا زمانی‌که می‌خواهد یک بازی ویدیویی اکشن-ادونچر داستانی باشد، جذاب به نظر می‌رسد. بازی بخش داستانی نه‌چندان بلند اما لایق تجربه‌ای را ارائه می‌دهد. ولی سازندگان با افزودن اِلِمان‌های آنلاین، سیستم لوتر بسیار ناپخته و افزایش بی‌دلیل اندازه‌ی محیط‌ها نشان می‌دهند که بیشتر به‌دنبال ساخت یک سرویس سودآور در طولانی‌مدت بوده‌اند. Marvel's Avengers می‌خواهد شما بیشترین زمان ممکن را در آن صرف کنید و به همین خاطر توجه زیادی به کیفیت بسیاری از دقایق ندارد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده