// شنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۶

مرد عنکبوتی دیرتر به بازی Marvel's Avengers می‌ آید

استودیو کریستال داینامیکس به‌تازگی گفت و گویی را انجام داده و در جریان آن در مورد بسته الحاقی انحصاری مرد عنکبوتی برای Marvel's Avengers صحبت کرده است.

در زمان عرضه بازی Marvel's Avengers بود که اعلام شد استودیو کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics)، سازنده مارولز اونجرز، مرد عنکبوتی را در قالب یک بسته الحاقی انحصاری در اختیار کاربران پلی استیشن 4 قرار می‌دهد. 

این در حالی است که به‌تازگی جزئیات انتشار محتویات Marvel's Avengers تا تابستان ۲۰۲۱ منتشر شده و همچنان خبری از عرضه بسته الحاقی مرد عنکبوتی نیست. در ادامه رسانه IGN با اسکات اموس، رئیس کریستال داینامیکس، صحبت‌هایی را حول این بسته الحاقی انجام داده است. وی دراین‌باره می‌گوید «به‌صورت رسمی به شما می‌توانم بگویم که ما همچنان روی این بسته الحاقی کار می‌کنیم. ازاین‌رو در برنامه‌های آینده ما قرار دارد.»

در جریان تصویر منتشر شده از جزئیات بسته‌های الحاقی، شاهد محتویات ماه مارس، بهار و همچنین تابستان هستیم. به‌عبارتی محتویات درنظر گرفته شده با محتویات Operation Hawkeye شروع می‌شود و با بسته الحاقی War for Wakanda در فصل تابستان هم به اتمام می‌رسد؛ بسته الحاقی که در جریان آن شاهد اضافه شدن بلک پنتر به بازی Marvel's Avengers خواهیم بود. 

در تصویر ذکر شده حتی به مرد عنکبوتی هم اشاره‌ای نشده است، اما اسکات اموس در جریان صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده «اعضای استودیو در حال کار روی او هستند.» بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه زمانی شخصیت اسپایدرمن به نسخه پلی استیشن 4 بازی مارولز اونجرز راه پیدا می‌کند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Marvel's Avengers توانست از زومجی نمره ۶.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

بازی «اونجرز» اسکوئر انیکس که چند استودیو روی آن کار کرده‌اند، تا زمانی‌که می‌خواهد یک بازی ویدیویی اکشن-ادونچر داستانی باشد، جذاب به نظر می‌رسد. بازی بخش داستانی نه‌چندان بلند اما لایق تجربه‌ای را ارائه می‌دهد. ولی سازندگان با افزودن اِلِمان‌های آنلاین، سیستم لوتر بسیار ناپخته و افزایش بی‌دلیل اندازه‌ی محیط‌ها نشان می‌دهند که بیشتر به‌دنبال ساخت یک سرویس سودآور در طولانی‌مدت بوده‌اند. Marvel's Avengers می‌خواهد شما بیشترین زمان ممکن را در آن صرف کنید و به همین خاطر توجه زیادی به کیفیت بسیاری از دقایق ندارد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده