// چهار شنبه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۲

آپدیت جدید پلی استیشن 4 با محوریت پشتیبانی Share Play از PS5

آپدیت 8.50 پلی استیشن 4 برای دانلود در دسترس قرار گرفته که علاوه‌بر حذف بخش Communities، قابلیت Share Play بین پلتفرمی را فعال کرده است.

کنسول پلی استیشن 5 امروز آپدیتی بزرگ و مهم دریافت کرده و اندکی پس از آن، سونی آپدیت نسخه‌ی 8.50 را برای پلی استیشن 4 منتشر کرده است. این به‌روزرسانی در حال حاضر برای دانلود در دسترس کاربران کنسول نسل هشتمی سونی قرار گرفته است.

این آپدیت جدید ۴۸۱.۷ مگابایت حجم دارد و باتوجه‌به اینکه یک به‌روزرسانی اجباری و ضروری محسوب می‌شود، کاربران برای دسترسی به حساب پلی استیشن و بخش چندنفره‌ی بازی‌ها حتما باید آن را دانلود کنند. فهرست تغییرات اعمال‌شده در آپدیت 8.50 پلی استیشن 4 را می‌توانید در ادامه بخوانید:

تغییرات اصلی نرم‌افزاری:

  • بازیکنان پلی استیشن 4 حالا می‌توانند در بخش پارتی با استفاده از Share Play با بازیکنان پلی استیشن 5 بازی کنند.
  • کاربران در بخش پیام‌ها (Messages) می‌توانند اعلان‌های هریک از گروه‌هایی را که در آن عضو هستند، خاموش یا روشن کنند. در صفحه‌ی گروه‌ها (Groups) با باز کردن منوی Options می‌توان نوتیفیکیشن‌ها را خاموش کرد.

دیگر موارد تغییرات:

  • در صفحه‌ی Game Session کاربر با استفاده از گزینه‌ی Request to Join می‌تواند از صاحب Session درخواست کند که به بازی آن‌ها ملحق شود. از طرفی صاحب Session با فرستادن اینوایت به بازیکن می‌تواند او را به بازی خود دعوت کند.
  • زمانی‌که بازیکن مشغول تجربه‌ی یک بازی مخفی (Hidden) است، دیگر بازیکنان نمی‌توانند او در حال بازی کردن ببینند.
  • وقتی که کاربر هارد اکسترنال خود را به کنسول متصل می‌کند، فرمت فایل آن به‌روز می‌شود. پس از این به‌روزرسانی، کاربر دیگر نمی‌تواند از هارد خود روی پلی استیشن 4 ای با نسخه‌ی قدیمی‌تر سیستم‌عامل استفاده کند.
  • حذف بخش Communities از رابط کاربری

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی تغییرات این آپدیت چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده