// سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۹

غیرفعال شدن یکی از بخش های پلی استیشن 4

آپدیت جدید پلی استیشن 4 خبر از غیرفعال شدن ویژگی Communities این کنسول در آینده نزدیک می‌دهد.

Communities نام یکی از ویژگی‌های کنسول پلی استیشن 4 است که در سال ۲۰۱۵ در دسترس قرار گرفت و در جریان آن بازیکنان می‌توانستند یک جامعه کاربری گسترده را راه‌اندازی کنند. ازاین‌رو اعضای این جامعه کاربری مدام با یکدیگر در ارتباط بوده و مشکلات خود را رفع می‌کردند.

این در حالی است که در ماه آوریل (اواسط فروردین ۱۴۰۰) ویژگی کامیونیتی پلی استیشن 4 به‌صورت کامل غیرفعال می‌شود. به‌تازگی نسخه بتا آپدیت 8.50 پلی استیشن 4 در دسترس قرار گرفته است و در جریان آن شاهد پاک شدن کامیونیتی از این کنسول هستیم. ازاین‌رو سونی به‌صورت رسمی اعلام کرده که در ماه آینده میلادی شاهد غیرفعال شدن کامیونیتی هستیم و این مورد آن‌چنان دور از ذهن نبود، زیرا پلی استیشن 5 فاقد این ویژگی است و ازطرفی سونی برنامه موبایل Communities را هم در گذشته از دسترس خارج کرده بود.

دلیلی برای انجام این کار اعلام نشده است، اما به‌نظر می‌رسد این بخش در حد و اندازه انتظارات سونی از فعالیت کاربران ظاهر نشده است. در انتها تاریخ عرضه دقیقی برای غیرفعال شدن این سرویس در ماه آوریل اعلام نشده است، اما به احتمال زیاد با انتشار نسخه رسمی آپدیت 8.50، این ویژگی برای تمامی کاربران پلی استیشن 4 حذف خواهد شد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده