// سه شنبه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۷

هم ‌تیمی شدن لارا کرافت و ایلوی در بازی فورتنایت [بروزرسانی]

به نظر می‌رسد که نه‌تنها به‌زودی شخصیت ایلوی از سری بازی Horizon استودیو گوریلا گیمز به فورتنایت می‌آید، بلکه یک رویداد به‌خصوص در بازی Fortnite با حضور لارا کرافت و او هم برگزار می‌شود.

بروزرسانی: تمامی اطلاعات قرارگرفته در ادامه‌ی مطلب به صورت رسمی توسط پلی استیشن تایید شدند.

یک اینسایدر با نام کاربری HYPEX که همیشه لیک‌های دقیقی راجع به بازی فورتنایت داشته است، به‌تازگی اعلام کرد که ایلوی (Aloy)، شخصیت اصلی بازی Horizon Zero Dawn و بازی Horizon Forbidden West به‌زودی به محصول پرطرفدار و پرفروش اپیک گیمز می‌آید. اما ایلوی فقط یک اسکین ساده نخواهد بود. بلکه اپیک گیمز در بازی Fortnite برای او رویدادی مخصوص را ترتیب دیده است که گیمرها مدت محدودی برای شرکت در آن زمان دارند.

در همین حین یکی دیگر از اینسایدرهای فورتنایت با نام ShiinaBR گفت که رویداد ایلوی مشترک با لارا کرافت از سری بازی Tomb Raider خواهد بود. گیمر در آن تجربه می‌تواند با تکنولوژی و کسب آیتم‌های لازم سلاح‌های خود را پیشرفت بدهد. تمامی سلاح‌ها می‌توانند تا سطح لجندری آپدیت بشوند و بازیکن در این تجربه باید مراقب خطرهای حاضر داخل حیات وحش باشد. ShiinaBR می‌نویسد: «هیچ‌کس نمی‌داند چه موجودی پشت آن بوته‌ها قرار دارد».

تصویر لیک شده از صفحه لودینگ مراحل خاص بازی فورتنایت با حضور شخصیت هورایزن گوریلا گیمز

(تصویر لورفته و غیررسمی از صفحه‌ی لودینگ رویداد ایلوی در بازی فورتنایت)

برخی افراد می‌گویند حالا که اپیک گیمز حیات وحش و حتی دایناسورها را به بازی Fortnite آورده است، شاید در رویداد خاص ایلوی و لارا کرافت گیمرها را دایناسورهای مکانیکی منحصر‌به‌فرد سری بازی هورایزن روبه‌رو کند. مطابق آخرین اخبار موجود، بازی Horizon Forbidden West استودیو گوریلا گیمز پیش از پایان یافتن سال جاری میلادی برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه می‌شود.

بازی فورتنایت روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، کامپیوترهای شخصی (ویندوز و macOS)، موبایل (اندروید و iOS)، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قابل بازی است. به‌تازگی نیز اپیک گیمز با عرضه‌ی یک آپدیت بسیار خوب، نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی فورتنایت را واقعا از نظر فنی بهتر از قبل کرد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده