نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۵

آماده سازی تیم سازنده بازی Ratchet and Clank: Rift Apart جهت انتشار اطلاعات جدید

استودیوی اینسامنیاک گیمز، سازنده بازی Ratchet and Clank: Rift Apart، در حساب رسمی توییتر اعلام کرد که تیم سازنده در حال برنامه‌ریزی جهت ارایه اطلاعات جدیدی است.

در سال ۲۰۰۲ بود که Ratchet and Clank رونمایی شد؛ اثری در سبک اکشن پلتفرمر که با دنیای جذاب و بامزه خود توانست طرفداران زیادی را به خود جلب کند. 

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که چندی پیش در جریان رویداد مخصوص پلی استیشن 5 جدیدترین نسخه این مجموعه با نام Ratchet and Clank: Rift Apart معرفی و لحظاتی از آن نیز به نمایش گذاشته شد. نمایش‌های بازی و استفاده استودیوی اینسامنیاک گیمز از پتانسیل‌های کامل کنسول PS5، بازی Rift Apart را به یکی از مورد انتظارترین آثار کنسول نسل نهمی سونی تبدیل کرده است.

حال در جدیدترین اخبار بازی، باوجود نزدیک شدن به زمان عرضه این بازی، ساعاتی پیش استودیوی اینسامنیاک گیمز در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که تیم سازنده به‌منظور ارایه اطلاعات جدید در آینده از Ratchet and Clank: Rift Apart در حال برنامه‌ریزی است. 

ورود رچت و کلنک به بعدهای دیگر در بازی Ratchet and Clank: Rift Apart

خبر از جایی شروع شد که کاربری در توییتر انتظار وصف‌نشدنی خود از این بازی و اطلاعات یا حتی گیم‌پلی جدیدی از بازی Ratchet and Clank: Rift Apart را اعلام کرد و اینسامنیاک گیمز نیز در پاسخ به این فرد تاکید کرد که با علم به این موضوع، برنامه‌ریزی‌هایی جهت انتشار اطلاعات جدیدی در حال انجام شدن است. در ادامه نیز ابراز خوش‌بینی کرد که مردم از این اطلاعات و جزییات خوش‌حال و راضی خواهند شد.

اگرچه استودیوی آمریکایی اینسامنیاک گیمز به زمان مورد نظر برای اعلام اطلاعات جدید هیچ اشاره‌ای نکرد، اما باتوجه به اینکه بازی Ratchet and Clank: Rift Apart تا دو ماه آینده عرضه می‌شود، احتمالا به‌زودی باید شاهد رخ دادن چنین اتفاقی باشیم. 

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده بازی Ratchet and Clank: Rift Apart قرار است در تاریخ ۲۱ خرداد (یازده ژوئن) به‌صورت انحصاری برای کاربران پلی استیشن 5 در دسترس قرار گیرد. اگر شما هم با دنیای این مجموعه آشنایی دارید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از این نسخه از بازی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده