نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۶

Resident Evil 9 شاید آخرین قسمت شماره دار این مجموعه باشد

داسک گولم از اینسایدرهای شناخته شده کپکام و بازی‌های رزیدنت اویل ادعا کرده که قسمت‌های ۷ و ۸ و ۹ این مجموعه با هم ارتباط داستانی دارند و قسمت نهم به سبک و سیاق فعلی این مجموعه پایان خواهد داد.

شاید Resident Evil Village به‌صورت رسمی عدد ۸ را مقابل نام خود نداشته باشد، اما کپکام به وضح اعلام کرده که این بازی هشتمین قسمت از خط داستانی اصلی سری رزیدنت اویل بوده و دنبال کننده ماجراهای این مجموعه ترسناک و سبک بقا خواهد بود. کپکام بارها از این بازی به‌عنوان دنباله مستقیم Resident Evil 7 نام برده و ضمناً می‌توان در لوگوی Village نیز طرح عدد ۸ یونانی «VIII» را مشاهده کرد. حالا اطلاعات جدیدی توسط یکی از اینسایدرهای مشهور کپکام منتشر شده که بیان می‌کند داستان اصلی این مجموعه در قسمت بعدی یا همان Resident Evil 9 به پایان خواهد رسید. البته این منبع غیررسمی ادعا کرده که بعد از این بازی، ممکن است بازی‌های رزیدنت اویل با یک سبک نام‌گذاری متفاوت و داستان‌های مستقل ادامه پیدا کنند.

Dusk Golem یا AestheticGamer که میان طرفداران مجموعه رزیدنت اویل از شهرت زیادی برخوردار است، اخیراً در پست جدید توییتری خود اظهار داشته که Resident Evil 7 و Village و نهایتاً قسمت نهم این مجموعه که پیش از این نیز آغاز فرایند ساخت آن تأیید شده بود، یک داستان پیوسته و منسجم دارند و اساس داستانی آن‌ها مسیر مشخصی را دنبال می‌کند. ظاهراً داستان این سه بازی به‌صورت یکجا ساخته و پرداخته شده و به همین دلیل فرایند ساخت آن‌ها اینقدر نزدیک به هم بوده است.

لوگوی رزیدنت اویل 8

البته داسک گولم در ادامه اضافه کرده که به احتمال زیاد، Resident Evil 9 قسمت آخر مجموعه شماره گذاری شده‌ی رزیدنت اویل بوده کپکام بعد از این بازی سبک جدیدی را در ادامه‌ی این مجموعه در پیش خواهد گرفت. او عقیده دارد که این کار به کپکام اجازه می‌دهد تا به‌جای اختصاص چند بازی به یک روایت طولانی، داستان‌های متمرکز، مستقل و کوتاهی را در هریک از بازی‌های خود پیاده کند.

البته که این اطلاعات به تأیید یا تکذیب منابع رسمی نرسیده است. ضمن اینکه اصلاً مشخص نیست چه زمانی شاهد ساخت و انتشار Resident Evil 9 خواهیم بود تا بتوان درباره آینده‌ی آن اظهارنظر کرد. بنابراین تمامی این اظهارات جنبه شایعه داشته و هیچ چیزی قطعی نیست. Dusk Golem سابقه زیادی در فاش کردن اطلاعات غیررسمی مرتبط با بازی‎‌های Resident Evil دارد اما همچنان این خبر را به‌عنوان یک شایعه در نظر داشته باشید.

احتمالاً هنوز چندسالی با معرفی و انتشار بازی Resident Evil 9 فاصله داشته باشیم اما Resident Evil Village کمتر از یک ماه دیگر منتشر خواهد شد. در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ می‌توانید این بازی را روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس، PS4 و ایکس باکس وان و پی سی و استیدیا تجربه کنید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده