// شنبه, ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۷

آشنایی با نقشه و شخصیت تازه بازی Resident Evil 8 در تصاویر جدید

به‌تازگی اطلاعاتی از بازی Resident Evil Village منتشر شده که خبر از حضور یک شخصیت جدید می‌دهد.

داستان بازی Resident Evil Village حول شخصیت‌هایی مثل ایتن پیج، کریس ردفیلد، لیدی دیمیترسکو و دخترهایش می‌چرخد. این در حالی است که بازی دارای شخصیت‌های داستانی بیشتری است و به‌تازگی حضور یک شخصیت داستانی دیگر هم تایید که نشان می‌دهد نقش کلیدی در داستان بازی دارد.

در جریان اطلاعات منتشر شده از بازی Resident Evil Village، مادر میراندا (Mother Miranda) یکی از شخصیت‌های داستانی بازی است که به‌نظر می‌رسد در قلب داستان این نسخه قرار دارد. همچنین تصویری هم از نقشه رزیدنت ایول ویلیج منتشر شده است. با نگاه به نقشه بازی، محیط‌هایی مثل قلعه لیدی دیمیترسکو، یک کارخانه و آسیاب‌های بادی متفاوتی را مشاهده می‌کنیم. 

قاب عکس مادر میراندا در بازی Resident Evil Village

موریماسا ساتو، کارگردان Resident Evil Village دراین‌باره می‌گوید «زمانی‌که از کلمه «دهکده» استفاده می‌کنیم، ناخودآگاه ذهن‌مان به سمت خیابانی می‌رود که دور تا دور آن را خانه‌های مختلف احاطه کرده است، اما این برای ساخت یک بازی ویدیویی کافی نیست؛ مخصوصا یک بازی ترسناک. من فکر می‌کنم که اهمیت زیادی دارد تا تجربه‌های جدیدی را ارائه کنیم. در داخل دهکده (اشاره به نقشه بازی)، باید مواردی برای غافل‌گیری بازیکنان قرار داده شود.»

درحال حاضر تنها مورد مشخص شده از مادر میراندا، یک قاب عکس است. البته مجسمه او هم در دهکده قرار دارد و کارگردان بازی هم قصد اطلاعات خاصی را منتشر کند. او دراین‌باره افزود «در مورد مادر میراندا، فکر می‌کنم بهتر است تا بازیکنان خودشان بازی را تجربه و در مورد او اطلاعات کسب کنند. بااین‌حال بگویم که مادر میراندا و شخصیت درونی او، از المان‌های کلیدی داخل بازی هستند.»

درکنار تمامی این موارد بد نیست به تصویر هنری جدید Resident Evil Village هم اشاره‌ای داشته باشیم که شخصیت‌های ایتن، کریس و مادر میراندا را نشان می‌دهد. اگر به چهره مادر میراندا نگاه کنید، یک نقاب را می‌بینید که شبیه چهره یک کلاغ است. تومونوری تاکانو، کارگردان هنری رزیدنت ایول ویلیج، دراین‌باره می‌گوید «این ماسک منقار کلاغ را نشان می‌دهد. به‌عنوان نماد ترس، کلاغ‌ها در ریشه و داستان حول این دهکده قرار داده شده‌اند. ازاین‌رو، ظاهر مادر میراندا را برپایه همین موضوع طراحی کردیم.»

نقشه بازی Resident Evil Village

دراینجا ایتن قصد دارد دختر خود را نجات دهد؛ شخصی که توسط کریس ردفیلد دزدیده شده است. در نسخه ویلیج، بازیکنان بیش‌ازپیش با شخصیت ایتن آشنا خواهند شد. تومونوری تاکانو دراین‌باره می‌گوید «ایتن شخصیتی بدون چهره است و ازاین‌رو طراحی او، بسیار سخت است. حتی اگر من بخشی از چهره او را در تصویر هنری بازی نمایان کنم، باز هم وی شخصیتی بدون چهره است. همین موضوع سبب سخت شدن طراحی شخصیتی او شده است. بااین‌که با یک بازی اول شخص طرف هستیم، اما لحظاتی در بازی وجود دارد که می‌توانید لباس او را مشاهده کنید. همچنین در میان‌پرده‌های بازی هم خود را برای این موضوع به چالش کشیده‌ایم که امیدواریم از آن‌ها لذت ببرید.»

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Resident Evil Village در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس و گوگل استیدیا عرضه می‌شود. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده