// جمعه, ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۹

نمایش گیم پلی بازی Abandoned در حوالی زمان برگزاری E3

سازندگان بازی Abandoned اعلام کردند که در ماه ژوئن/جون سال جاری میلادی به پخش ویدیو گیم‌پلی اثر ترسناک و بقامحور خود می‌پردازند.

به‌تازگی سونی ناگهان به معرفی بازی Abandoned به‌عنوان یک بازی انحصاری پلی استیشن 5 پرداخت؛ یک بازی ترسناک که برخی از گیمرها را به یاد بازی PT انداخت. ماجرا به اندازه‌ای جدی شد که استودیو سازنده‌ی بازی Abandoned به‌صورت رسمی اعلام کرد که رابطه‌ای با کوجیما پروداکشنز ندارد و گیمرها نباید حضور اندک این تیم در شبکه‌های اجتماعی را هم‌معنی با سری بودن بسیار زیاد پروژه بدانند. آن‌ها یک تیم کوچک هستند که می‌خواهند این بازی ریسکی و خاص را با همکاری سونی برای پلی استیشن 5 بسازند. در حقیقت بازی Abandoned یکی از آن آثاری است که شوهی یوشیدا، مدیر بخش بازی‌های مستقل پلی استیشن روی پروسه‌ی ساخت و عرضه‌ی آن‌ها نظارت می‌کند.

ماجرا وقتی جالب‌تر شد که جنس صحبت‌های رئیس استودیو سازنده‌ی بازی Abandoned کاری کردند که مردم احساس کنند بازی Abandoned در رویداد بعدی پلی استیشن به نمایش درمی‌آید. زیرا انگار او به این دلیل وارد جزئیات نشد که هنوز دقیقا نمی‌داند رویداد پلی استیشن به چه شکل و در چه روزی برگزار می‌شود. اما همین‌قدر می‌داند که باید در ماه ژوئن (۱۱ خرداد تا ۹ تیر) و حوالی زمان برگزاری E3 2021 (۲۲ تا ۲۵ خرداد) منتظر آن بود: «قطعا ویدیو گیم‌پلی بازی در کانال یوتیوب پلی استیشن قرار می‌گیرد و احتمالا اولین‌بار در یک رویداد آنلاین قرارگرفته در بازه‌ی زمانی برگزاری E3 2021 پخش می‌شود».

بالاخره از آن‌جایی که فعلا بازی Abandoned به‌عنوان انحصاری کامل پلی استیشن 5 معرفی شده است، تعجبی ندارد اگر گیم‌پلی آن در رویداد سونی پخش شود و تیم سازنده‌ی اثر به‌صورت کلی بداند که چه زمانی باید انتظار برگزاری آن رویداد را داشت. همچنین کارگردان بازی Abandoned از تفاوت آن با آثاری همچون بازی Resident Evil گفت و تاکید داشت که اثر مورد بحث می‌خواهد بسیار واقع‌گرایانه جلو برود. مثلا بزرگ‌ترین علت ترسیدن بازیکن، حمله‌ی اعضای مختلف یک فرقه به اشکالی باورپذیر به شما خواهد بود.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده