// پنجشنبه, ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۸

پشتیبانی از کنترل ‌های لمسی به بازی ‌های ایکس کلاود

مایکروسافت پشتیبانی از کنترل‌های لمسی را به بیش از ۵۰ بازی موجود در سرویس کلاد گیمینگ روی گیم پس اضافه کرده که درمیان آن‌ها نام بازی‌های محبوبی مانند Gears 5 و Desperados 3 به چشم می‌خورد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت به‌تازگی پشتیبانی از کنترل‌های لمسی را به بیش از ۵۰ بازی موجود روی سرویس Cloud Gaming (یا ایکس کلاد) روی ایکس باکس گیم پس اضافه کرده است. آن‌ها این خبر را همزمان با معرفی بازی‌های ماه آوریل ایکس باکس گیم پس در پستی در وب‌سایت ایکس باکس اعلام کرده‌اند.

پشتیبانی از کنترل‌های لمسی روی بازی‌های ایکس باکس مورد تازه‌ای نیست و برای اولین‌بار در شهریور سال گذشته و با اضافه شدن بازی Minecraft Dungeons به گیم پس و کلاد گیمینگ معرفی شد. حالا مایکروسافت دامنه‌ی این پشتیبانی را به بیش از ۵۰ بازی سرویس کلاد گیمینگ گسترش داده است.

این بدین معنی است که کاربران دستگاه‌های اندرویدی ازطریق اپلیکیشن ایکس باکس گیم پس می‌توانند بازی‌های کلاد را بدون کنترلر فیزیکی و با استفاده از صفحه‌ی لمسی گوشی یا تبلت خود تجربه کنند. درمیان بازی‌هایی که حالا از کنترل‌های لمسی پشتیبانی می‌کنند نام‌هایی مانند Sea of Thieves ،Spiritfarer ،Gears 5 ،Tell Me Why ،Desperados 3 ،Dead Cells ،Donut Country ،Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age به چشم می‌خورند. برای آگاهی از نام تمام ۵۴ بازی این فهرست می‌توانید به وب‌سایت ایکس باکس مراجعه کنید.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این اقدام مایکروسافت چیست؟ آیا دوست دارید برای مثال Gears 5 را با استفاده از کنترل‌های روی صفحه‌ی گوشی خود تجربه کنید؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده