// سه شنبه, ۳ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۶

احتمال اضافه شدن یوبیسافت پلاس به سرویس ایکس باکس گیم پس

به‌تازگی شایعاتی منتشر شده که خبر از همکاری مایکروسافت با شرکت فرانسوی یوبیسافت می‌دهد.

پیوستن EA Play به سرویس ایکس باکس گیم پس، یکی از حرکات خوب مایکروسافت در راستای گسترش سرویس ایکس باکس گیم پس بود و کاربران با خرید سرویس آلتیمیت، به بازی‌های الکترونیک آرتز و سرویس EA Play هم دسترسی پیدا می‌کردند.

این در حالی است که جف گراب، نویسنده رسانه گیمزبیت، در پادکست GamesBeat Decides مدعی شده که مایکروسافت در حال صحبت و همکاری با شرکت یوبیسافت است. به‌عبارتی این دو شرکت در حال گفت‌وگو هستند تا سرویس یوبیسافت پلاس را با ایکس باکس گیم پس ادغام کنند. برای آن دسته از کاربرانی که اطلاعات کافی از سرویس Ubisoft Plus ندارند، باید بگویم که یوبیسافت پلاس نام سرویس اشتراکی یوبیسافت است که کاربران با پرداخت حق اشتراک آن، می‌توانند بازی‌های یوبیسافت را رایگان تجربه کنند.

جف گراب در پادکست ذکر شده می‌گوید «من فکر می‌کنم که این به یوبیسافت پلاس مربوط می‌شود. من مطمئن نیستم، اما دانش و درک من می‌گوید که آن‌ها در حال تلاش برای تحقق به این موضوع هستند.» همچنین او در ادامه صحبت‌های خود اشاره کرده که شاید شاهد اضافه شدن پنج دلار دیگر به سرویس ایکس باکس گیم پس برای ادغام این دو سرویس باشیم یا سطح‌بندی‌های مختلفی برای کسب تمامی این مزایا درنظر گرفته شود.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که درآینده سرویس ایکس باکس گیم پس به چه شکل گسترش پیدا خواهد کرد. سرویس یوبیسافت پلاس در حال حاضر ماهیانه ۱۴.۹۹ دلار هزینه دارد و اگر با گیم پس ادغام شود، احتمالا شاهد رشد چشم‌گیر قیمت‌گذاری آن باشیم. البته اشاره کنم که احتمالا مایکروسافت تدابیر ویژه‌ای برای این موضوع بی‌اندیشد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده