نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۵

مقایسه گرافیکی سه‌ گانه Mass Effect؛ نسخه اصلی در مقابل ریمستر

ویدیو جدیدی که از مقایسه کیفیت گرافیکی بازی‌های اورجینال سه‌گانه مس افکت و نسخه ریمستر شده Mass Effect Legendary Edition منتشر شده، میزان ارتقاء کیفیت این نسخه را به خوبی نشان می‌دهد.

استودیوی بایوور (BioWare) هفته گذشته اولین ویدیو واقعی از نسخه بهبود یافته سه‌گانه Mass Effect موسوم به Legendary Edition را با طرفداران به اشتراک گذاشت. این مجموعه‌ی ریمستر شده، شامل هر سه قسمت از سه‌گانه اصلی مس افکت به همراه تمامی آپدیت‌ها و بسته‌های الحاقی منتشر شده برای آن بوده و همچنین تکسچرها، نورپردازی و مدل کاراکترهای بازی را مورد بازبینی و ارتقاء کیفیت گرافیکی قرار داده است. Mass Effect Legendary Edition در کنسول‌های پلی استیشن 5 و PS4 Pro با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 4K اجرا می‌شود.

پیش از این، تصاویری از نحوه ارتقاء گرافیکی شخصیت Commander Shepard در قسمت اول بازی منتشر شده بود اما حالا وبسایت GameSpot ویدیو جدیدی را آماده کرده که در عرض ۹ دقیقه به مقایسه تمامی قسمت‌هایی که در تریلر جدید به نمایش گذاشته شده با بازی‌های اورجینال این مجموعه می‌پردازد. این تصاویر به نسخه پی سی بازی‌های اورجینال Mass Effect و ویدیویی که هفته گذشته از نسخه Legendary Edition منتشر شد تعلق دارند.

مقایسه کیفیت بازی های اوریجنال Mass Effect و نسخه ریمستر بازی

مشاهده ویدیو در یوتیوب

خیلی زود متوجه می‌شویم که نسخه Legendary Edition سه‌گانه مس افکت مسیر درستی را در پیش گرفته و کیفیت نسخه‌های قدیمی بازی را به‌طور قابل ملاحظه‌ای بهبود بخشیده است. تمامی تصاویری که از نسخه جدید بازی منتشر شده، جزئیات بیشتر و نورپردازی بهتری را در مقایسه با نسخه اصلی بازی نشان می‌دهند. البته اختلاف تصاویر در بازی Mass Effect 3 مطابق انتظار به اندازه دو قسمت اول قابل‌توجه نیست؛ اما به‌طور کلی نسخه Legendary Edition این مجموعه‌ی پرطرفدار بسیار خوب به نظر می‌رسد.

توسعه‌دهندگان استودیوی بایوور پیش از این «پیچیدگی بیش از حد» و «نیاز به پشتیبانی بعد از انتشار» را از دلایل عدم اضافه شدن بخش چندنفره در مجموعه Mass Effect: Legendary Edition بیان کرده بودند. شما می‌توانید با مراجعه به لینک مطلب پیش رو، در اینباره بیشتر بخوانید.

نظر شما درباره بهبود کیفیت بازی‌های Mass Effect Legendary Edition با سه‌گانه اورجینال مس افکت چیست؟ شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده