نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۴

تاریخ آغاز رویداد XP دوبرابر Call Of Duty: Black Ops Cold War

استودیوی تری‌آرک با انتشار توییتی از برگزاری رویداد XP دوبرابر چهار روزه برای بازی Call Of Duty: Black Ops Cold War خبر داد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Call Of Duty: Black Ops Cold War فردا میزبان یک رویداد XP دوبرابر خواهد شد. توسعه‌دهندگان بازی در استودیوی تری‌آرک با انتشار توییت جدیدی اعلام کردند که این رویداد از تاریخ ۱۹ فروردین (۸ آوریل) آغاز می‌شود و نهایتاً پس از چهار روز در تاریخ ۲۳ فروردین (۱۲ آوریل) به پایان خواهد رسید. در متن این توییت ذکر نشده است که این رویداد XP دوبرابر از چه نوعی است و به افزایش مضاعف ایکس‌پی سلاح‌ها و ایکس‌پی بتل پَس منجر می‌شود یا روی میزان پیشرفت معمول بازیکنان تأثیر می‌گذارد.

هر چه که باشد، اکنون زمان مناسبی برای بازیکنان است که پیش از پایان فصل دوم بازی Black Ops Cold War به کسب امتیاز اضافی بپردازند. باتوجه‌به زمان‌سنج درون بازی Call Of Duty: Black Ops Cold War، پرونده‌ی فصل دوم باید در تاریخ ۱ اردیبهشت (۲۱ آوریل) بسته شود. همچنین به نظر می‌رسد که رویداد XP دوبرابر مورد بحث تنها در بازی COD: Black Ops Cold War اعمال می‌شود و خبری از برگزاری آن در Call of Duty: Warzone نخواهد بود. شما می‌توانید زمان دقیق برگزاری این رویداد را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید.

  • زمان آغاز: ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه‌ی پنج‌شنبه ۱۹ فروردین
  • زمان پایان: ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه‌ی دوشنبه ۲۳ فروردین

در دیگر اخبار مرتبط با Call Of Duty: Black Ops Cold War مطلع شدیم که یک بسته‌ی الحاقی تازه با نام Stoner's Delight در تاریخ ۳۱ فروردین (۲۰ آوریل) برای این بازی منتشر می‌شود که شامل آیتم‌های مختلفی برای کاراکترها است. فارغ از این موارد، اخیراً اطلاعاتی از نسخه‌ی ۲۰۲۱ بازی کال آو دیوتی نیز به بیرون درز کرد. براساس این اطلاعات، نسخه‌ی بعدی این مجموعه‌ی محبوب با نام Call of Duty: Vanguard به بازار عرضه می‌شود و اثری تیراندازی است که وقایع آن در جنگ جهانی دوم جریان دارد و به دست استودیوی اسلج‌همر گیمز ساخته می‌شود. اکتیویژن هنوز به‌طور رسمی نسخه‌ی ۲۰۲۱ کال آو دیوتی را معرفی نکرده است، اما احتمالاً به‌زودی شاهد تحقق این امر خواهیم بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده