// سه شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۴

اشاره سازنده Hitman به سه گانه بودن بازی جدید جیمز باند

هاکان ابرک، رئیس استودیو IO Interactive، در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده که داستان بازی Project 007 پتانسیل تبدیل شدن به یک سه‌گانه را دارد.

ماه نوامبر سال گذشته بود که استودیو IO Interactive با انتشار یک تریلر یک دقیقه‌ای، از بازی جدید خود رونمایی کرد. درواقع این استودیو در حال ساخت یک بازی با محوریت جیمز باند است که فعلا با اسم Project 007 شناخته می‌شود. 

این در حالی است که به‌تازگی هاکان ابرک، رئیس استودیو IO Interactive، مصاحبه‌ای را با یک رسانه دانمارکی اعلام کرده که پروژه 007 دارای «داستانی کاملا اورجینال» برای بازی‌ای است «که به‌سادگی می‌توان یک سه‌گانه را از دل آن خلق کرد.» همچنین به‌نظر می‌رسد که بازی دارای جیمز باندی است که از نظر ظاهری کاملا جدید است و برگرفته از ظاهر هنرپیشه‌های این مجموعه نیست. 

ابرک در ادامه صحبت‌های خود به نحوه متقاعد کردن مایکل جی ویلسون و باربارا بروکلی، مالکین آی‌پی باند، اشاره کرده است. وی به این مورد اشاره کرده که دو سال در حال آماده‌سازی ملاقات خود و دریافت تاییدیه برای ساخت این بازی بوده است، زیرا باربارا بروکلی از بازی‌های ساخته شده با محوریت جیمز باند راضی نبوده و عقیده داشته که «به اندازه کافی ارزشمند نبوده‌اند.» همچنین وی اعلام کرده که بازی‌های قبلی، «از خشونت برای نمایش خشونت» استفاده کرده‌اند.

منظور دقیق این گفته مشخص نیست، اما به‌نظر می‌رسد که باربارا بروکلی به این مورد اشاره کرده که بازی‌های ساخته شده با محوریت جیمز باند، صرفا بازی‌های اکشن تیراندازی بوده‌اند که جیمز باند برای پیشرفت در بازی دریایی از دشمنان را از بین می‌برد. ساختار مجموعه Hitman و نحوه نمایش خشونت در آن، موردی است که به‌نظر می‌رسد به استودیو دانمارکی آی‌او اینتراکتیو اجازه داده تا ازطریق آن بتواند لایسنس ساخت بازی جیمز باند را کسب کند. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده