نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۸

آشنایی با دشمنان و سلاح های Rainbow Six Quarantine در ویدیوی فاش شده از این بازی

ویدیو جدید و ۵ دقیقه‌ای گیم‌پلی Rainbow Six Quarantine، درگیری‌های اکشن، سلاح‌ها و دشمان بازی را به تصویر می‌کشد.

درحالی که یوبیسافت طی ماه‌های اخیر درباره بازی Rainbow Six Quarantine (یا هر نامی که درنهایت برای آن در نظر گرفته خواهد شد) سکوت کرده و اطلاعات چندانی را در اختیار علاقه‌مندان قرار نمی‌دهد، در چند هفته‌ی گذشته شاهد فاش شدن ویدیوها و جزئیات جدیدی از این بازی شوتر کوآپ و PvE بودیم. از این طریق می‌توان یک دید کلی نسبت به چیزی که یوبیسافت مونترال برای پروژه جدید Tom Clancy's Rainbow Six ترتیب دیده، به‌دست آورد. حالا ویدیوی جدیدی در همین رابطه منتشر شده که ۵ دقیقه از گیم‌پلی بازی را به تصویر می‌کشد.

در این ویدیو درگیری‌ها و صحنه‌های اکشن متعددی نمایش داده شده و علاوه‌بر آن می‌توان ساختار مأموریت‌ها و سیستم کلی مراحل بازی را در آن مشاهده کرد. از فضایی‌ها و سلاح‌ها و گجت‌های مختلف بازی گرفته تا طراحی محیطی و عناصر آشنایی که از بازی‌های Rainbow Six و به‌خصوص Siege به خاطر داریم در این ویدیو قابل تشخیص است. ضمن اینکه یک سری ایده‌های جدید نیز در ساختار کلی بازی به چشم می‌خورد.  شما می‌توانید در ادامه به این ویدیو نگاهی داشته باشید.

دانلود از آپارات

اطلاعات غیررسمی و متعددی که در این مدت از بازی Rainbow Six Quarantine فاش شده، از تغییرنام احتمالی آن به Parasite خبر می‌دهد؛ اما یوبیسافت اعلام کرده که این فقط نامی است که برای تست‌های داخلی این بازی به آن اختصاص داده شده و هنوز نام نهایی این بازی اعلام نشده است.

یوبیسافت آخرین بار از انتشار بازی تا ماه سپتامبر خبر داده بود و از آن زمان به این سمت، اطلاعاتی از روند توسعه بازی ارائه نشده است. تا دسترسی به جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

در پایان نیز می‌توانید نظرات خود را درباره این ویدیو با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده