نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۵

سرگرمی Skull Island: Reign of Kong برای پارک تفریحی یونیورسال اورلاندو منتشر می‌شود

کینگ‌کونگ وارد شهربازی می‌شود! سرگرمی Skull Island: Reign of Kong سال آینده‌ی میلادی در پارک تفریحی یونیورسال اورلاندو راه‌اندازی خواهد شد. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

skull

پارک‌های تفریحی مکان‌های جذابی هستند که به عنوان یک سرگرمی، طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارند. در این پارک‌ها معمولا محیط‌های مربوط به یک فیلم یا یک مکان شناخته‌شده بازسازی می‌شود تا طرفداران آنها بتواند از قدم زدن در این محیط‌ها لذت ببرند. البته معمولا بازدیدکنندگان پارک‌های تفریحی با اتوبوس، قطار هوایی و یا سایر وسایل مشابه از این مکان‌ها دیدن می‌کنند.

کمپانی یونیورسال اورلاندو که تجربه‌ی زیادی در زمینه طراحی پارک‌های تفریحی دارد، اخیرا اعلام کرد که Skull Island: Reign of Kong را در تابستان ۲۰۱۶ در پارک تفریحی خود راه‌اندازی می‌کند. این سرگرمی بر اساس محیط‌های مجموعه‌ی King Kong طراحی می‌شود و بازدیدکنندگان می‌توانند با استفاده از وسایل سواری پیشرفته، در دنیایی مملو از موجودات ماقبل تاریخ، ساکنین بی‌رحم و البته یک گوریل عظیم‌الجثه، سفری فراموش نشدنی را تجربه کنند.

شما می‌توانید تریلر مربوط به معرفی این سرگرمی هیجان‌انگیز را در ادامه مشاهده کنید.

یونیورسال اورلاندو اعلام کرده که محیط‌های بزرگ این پارک شامل جنگل‌های خطرناک، مکان‌های باستانی و غارهای سرد و تاریک خواهند بود که در هر کدام از آنها دشمنان خونخواری در انتظار بازدیدکنندگان کمین کرده‌اند!

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده