// چهار شنبه, ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۰

خریداری آی ‌پی Ghostrunner توسط ناشر بازی Control

505 گیمز، ناشر بازی Control با پرداخت ۵ میلیون یورو آی‌پی Ghostrunner را از شرکت All In One خریداری کرده است.

بازی اکشن و نینجایی Ghostrunner، جدیدترین ساخته‌ی استودیوی One More Level یکی از آثار ویدیوگیمی نسبتا موفق در سال ۲۰۲۰ به شمار می‌رود که با ترکیب المان‌های پلتفرمینگ با اکشن‌های سریع و برق‌آسا توانست نظر مثبت بازیکنان را به خود جلب و نمرات نسبتا خوبی را از منتقدین دریافت کند. علاوه‌براین، گوست‌رانر از نظر تجاری نیز بازی موفقی به شما می‌رود و در کمتر از چهار ماه پس از انتشار توانسته به آمار فروش ۵۰۰ هزار نسخه دست پیدا کند. حال خبر رسیده که موفقیت این بازی توجه یکی از ناشران آن را جلب کرده است.

به‌تازگی اعلام شده که 505Games، ناشر ایتالیایی و شناخته‌شده‌ که وظیفه‌ی انتشار گوست‌رانر را به‌همراه شرکت All In Games برعهده داشته، آی‌پی این بازی را طی معامله‌ای ۵ میلیون یورویی از آل این گیمز خریداری کرده است. مالکیت 505 گیمز بر گوست‌رانر شامل تمام فناوری‌هایی که در ساخت این بازی به کار رفته نیز می‌شود. البته طبق قرارداد، مالک اولیه‌ی Ghostrunner یعنی آل این گیمز حتی پس از واگذاری تمام حقوق گوست‌رانر به 505 گیمز، درصدی از سود حاصل از فروش این آی‌پی را در آینده دریافت خواهد کرد.

همچنین به‌نظر می‌رسد که 505 گیمز حتی قبل از اینکه گوست‌رانر منتشر شود، تلاش می‌کرده تا این آی‌پی را تصاحب کند. بااین‌حال، این‌طور که گفته شده، هیچ‌کدام از پیشنهادهای خرید قبلی 505 گیمز در حدی نبوده که All In Games تمایل داشته باشد آن‌ها را بررسی کند. پیوتر زایگادلو، مدیر ارشد اجرایی آل این گیمز می‌گوید: «Ghostrunner در مدت زمان کمی به موفقیت عظیمی تبدیل شد و همین موضوع 505 گیمز را به این نتیجه رساند که پیشنهاد جدیدی [برای خرید این آی‌پی] مطرح کند؛ یکی از آن پیشنهادهایی که سخت می‌توانستیم آن را رد کنیم.»

Ghostrunner در حال حاضر روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی در دسترس است. همچنین قرار است برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس نیز منتشر شود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده