// سه شنبه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۵

معرفی بازی گلف جدید EA برای کنسول های نسل نهم

الکرنیک آرتز اسپورتس به‌تازگی EA Sports PGA Tour را که یک بازی گلف برای کنسول‌های نسل نهم است، معرفی کرد.

اگر اخبار بازی را دنبال کرده باشید می‌دانید که 2K Sports کمتر از دو هفته پیش اعلام کرد که برای ساخت چندین بازی‌ ویدیویی گلف با تایگر وودز قراردادی چند ساله امضا کرده است، اما به نظر می‌رسد EA Sports هم می‌خواهد بازی جدیدی از مجموعه گلف خود منتشر کند. مدتی می‌شود که ما شاهد ساخت یک بازی گلف توسط EA نبودیم اما آن‌ها به‌تازگی با اعلام یک قرارداد چند ساله با PGA آمادگی خود را در این‌باره اعلام کردند. است. استودیو EA Sports در ادامه بازی EA Sports PGA Tour را معرفی کرد و آن را به‌عنوان یک بازی گلف ‌نسل بعدی‌ توصیف کرده است.

جزئیات مربوط‌به این بازی در حال حاضر بسیار کم است اما EA در توصیف بازی EA Sports PGA Tour بیان کرده است که این بازی دارای یک «سیستم پویا»، محیط‌های چشم‌نواز و نزدیک به واقعیت خواهد بود و به‌طور کامل از سخت‌افزار قدرتمند کنسول‌های جدید استفاده خواهد کرد. این بازی همچنین دارای تعدادی از معروف‌ترین زمین‌های بازی خواهد بود و بازیکنان می‌توانند با استفاده از بازیکنان مشهور این رشته بازی را تجربه کنند.

همه مجوزهای تور PGA مانند THE PLAYERS Championship ،‌FedExCup Playoffs و موارد دیگر نیز بخشی از این بازی هستند.

کم وبر (Cam Weber) درباره‌ی این بازی می‌گوید: «تیم طرفداران پرشور گلف ما با دقت تمام دوره‌های برتر جهان مانند Pebble Beach را بازآفرینی می‌کنند و ما بی صبرانه منتظریم تا به طرفداران این فرصت را بدهیم تا در برخی از شاخص ترین دوره‌های PGA TOUR شرکت کنند و جایزه‌ی FedExCup را برنده شوند.»

جزئیات بیشتری در مورد این بازی مانند جزئیات دقیق در مورد اینکه این بازی روی کدام کنسول‌ها عرضه خواهد شد و همچنین تاریخ انتشار این بازی بعداً به اشتراک گذاشته خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده