// شنبه, ۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۶

انتشار نسخه کنسولی بازی Rust در آینده نزدیک

تاریخ انتشار Rust Console Edition مشخص شده و این بازی تا چندهفته دیگر راهی کنسول‌های نسل هشتمی می‌شود.

بازی Rust مدتی نه‌چندان کوتاه است که روی پی سی در دسترس بوده است. این بازی که در سبک بقا قرار دارد، برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و از آن زمان تاکنون طرفداران خود را پیدا کرده است. Rust پس از اینکه چند استریمر آن را در کانال‌هایشان به نمایش گذاشتند، بیشتر سر زبان‌ها افتاد و از این طریق توانست نظر مثبت بازیکنان دیگری را به خود جلب کند. تقریبا پس از هشت سال از زمان عرضه‌ی اولیه‌ی Rust، سازندگان چندوقت پیش از نسخه‌ی کنسولی آن رونمایی کردند و وعده دادند که این نسخه در بهار ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، تاریخ دقیق انتشار Rust Console Edition مشخص شده است.

Double Eleven و Facepunch Studios، سازنده و ناشر بازی به‌تازگی با انتشار خبری رسمی اعلام کرده‌اند که نسخه‌ی کنسول Rust در تاریخ ۲۱ می (۳۱ اردیبهشت) برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود. همچنین همان‌طور که بالاتر گفته شد، نسخه‌ی اصلی بازی در حال حاضر روی پی سی در دسترس است.

نسخه‌ی کنسولی Rust به‌صورت دو نسخه‌ی دیجیتالی و فیزیکی عرضه می‌شود. همچنین نسخه‌ای فیزیکی از بازی به نام Day One Edition در برخی خرده‌فروشی‌های خارجی مانند آمازون و گیم‌استاپ به فروش می‌رسد و این نسخه امکان دارد به ایران هم برسد. در این نسخه یک پک اسلحه و تجهیزات اضافی وجود دارد. همچنین کسانی که تمایل به خرید نسخه‌ی دیجیتالی Rust دارند، شاید دوست داشته باشند بدانند که علاوه‌بر نسخه‌ی استاندارد، این بازی دارای نسخه‌های دیلاکس و آلتیمت است.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده