نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

انتشار بسته الحاقی مستقل برای بازی Shadow Tactics

بازی Shadow Tactics: Blade of the Shogun از استودیوی Mimimi Games یک بسته الحاقی جداگانه به نام Aiko's Choice را دریافت خواهد کرد.

توسعه‌دهندگان استودیوی میمیمی پروداکشنز اعلام کردند که محتوای DLC مستقل Aiko's Choice، بازیکنان را به دوران زیبای Edo در ژاپن برده و کنترل شخصیت Aiko از پروتاگونیست‌های بازی اصلی Shadow Tactics و همچنین همراهان همیشگی او با قابلیت‌ها و مهارت‌های منحصر‌به‌فرد خود را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. سبک مخفی کاری بیش‌ازپیش در جریان این بازی مورد استفاده قرار گرفته و بازیکنان تلاش خواهند کرد تا با استفاده از سلاح‌های متنوعی که در اختیار آن‌ها قرار گرفته Aiko را در مأموریت خود به هدف نهایی برسانند.

Aiko خود استاد استتار و مخفی کاری در دنیای این بازی بوده و از این طریق توجه دشمنان بازی را از مسیر حرکت خود منحرف می‌کند. بازیکن می‌تواند به اختیار خود با دشمنان بازی درگیر شده یا بدون درگیری و خشنوت و با استفاده از تله‌ها یا مسموم کردن دشمنان، اهداف خود را پیش ببرد.

کانسپت هنری بازی Shadow Tactics

در ادامه‌ی توضیحات سازندگان DLC جدید بازی Shadow Tactics نوشته شده که بازیکنان می‌توانند در سه سطح مختلف از درجه سختی بازی به تجربه محتوای این بسته بپردازند. ضمن اینکه Aiko's Choice سه مرحله اصلی خواهد داشت که در یک محیط کاملاً جدید و به همراه سه مرحله کوتاه و جانبی دیگر در اختیار کاربران پلتفرم پی سی قرار می‌گیرند. تاریخ انتشار این بسته به‌صورت نامشخص و با لفظ «سال ۲۰۲۱» معرفی شده است.

بازی Shadow Tactics: Blades of the Shogun از جنبه‌های خاصی به مجموعه بازی‌های محبوب Commandos و Desperados شباهت دارد. این بازی که در سبک استراتژی-مخفی‌کاری تاکتیکی طراحی شده، بخشی از تاریخ ژاپن، طی دوره‌ی ادو، را به تصویر می‌کشد. در داستان این بازی، یک شوگان قدرت را به‌دست می‌آورد و در تلاش برای سرکوب کردن شورش‌ها و حاکم کردن صلح بر کشور، پنج نیروی متخصص را در راستای آدم‌کشی، خراب‌کاری و جاسوسی، به کار می‌گیرد. شرکت دیدالیک اینترتینمنت (Daedalic Entertainment) ناشر این بازی بوده و هم‌اکنون نسخه رایانه‌های شخصی (ویندوز، لینوکس، مک او اس)، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان آن در دسترس قرار دارد.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده