نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۵ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۰

فروش سالانه ۱ میلیون نسخه از بازی Resident Evil 7

مدیر بازاریابی کپکام ساعاتی پیش اعلام کرد که با گذشت حدود چهار سال از زمان عرضه Resident Evil 7، این بازی همچنان سالانه بیش‌از یک میلیون نسخه فروش داشته است.

سال ۱۹۹۶ بود که شینجی میکامی افسانه‌ای با همکاری استودیوی کپکام اولین نسخه از سری رزیدنت اویل را تولید و عرضه کرد. مجموعه‌ای که با تعریف تازه‌ای از ژانر ترسناک، توانست موج جدیدی بین بازی‌سازان و گیمرها ایجاد کند. 

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید Resident Evil 7، سال ۲۰۱۷ روانه بازار شد و توانست مورد توجه علاقه‌مندان نیز قرار گیرد. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد گذر زمان نیز مانع موفقیت و محبوبیت این نسخه بین طرفداران نشده است؛ چراکه به‌تازگی آنتوان مولانت، مدیر بازاریابی شعبه بریتانیای کپکام، اعلام کرد که باوجود گذشت حدود چهار سال از زمان عرضه Resident Evil 7، این بازی همچنان سالانه بیش‌از یک میلیون نسخه فروش داشته است.

مولانت در ادامه صحبت‌های خود نیز به دیدگاه کلی استودیوی کپکام نسبت به مقوله فروش و موفقیت یک بازی اشاره‌ای داشت و تاکید کرد که کیفیت عاملی برای فروش یک اثر در طولانی مدت به‌حساب می‌آید.

«ما اعتقاد داریم کیفیت تضمینی است برای فروش یک بازی در سال‌های طولانی. پس از گذشت چهار سال همچنان شاهد آن هستیم که بازی Resident Evil 7 سالانه فروشی فراتر از یک میلیون نسخه را تجربه می‌کند. با برنامه‌ریزی‌های دراز مدت در بازهای جهانی، می‌توان به فاکتورهایی ازجمله Black Friday و تبلیغات درست که پس از گذشت دوازده ماه اهیمت زیادی پیدا می‌کند، چشم داشت.»

حال باید منتظر ماند و دید با عرضه بازی Resident Evil 7 برای سرویس گوگل استیدیا، این نسخه از مجموعه رزیدنت اویل تا چه زمانی می‌تواند کاربران جدیدی برای خود جذب کند؟ اگر شما هم این نسخه را بازی کرده‌اید، لطفا نظرات خود درخصوص آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده