نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۴

تریلر جدید بازی Sherlock Holmes: Chapter One با محوریت مکانیزم‌ های گیم ‌پلی

تریلر جدید بازی Sherlock Holmes: Chapter One مکانیزم‌های مختلف گیم‌پلی بازی، از مبارزات تا گشت‌وگذار در شهر را نمایش می‌دهد.

استودیو Frogwares پس از عرضه‌ی بازی Sinking City در سال ۲۰۱۹، حالا دوباره تمام تمرکز خود را روی مجموعه‌ی شرلوک هلمز گذاشته است. مجموعه‌ای که طی سالیان اخیر تولید اقتباس‌های ویدیوگیمی آن در استودیوی نام‌برده، ممکن شده است. تیم Frogwares طی هفته‌های اخیر، اخبار بیشتری را از ساخته‌ی جدید خود یعنی بازی Sherlock Holmes: Chapter One به‌اشتراک گذاشته است.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، در جریان گزارشی که IGN از روند ساخت این اثر منتشر کرده، شاهد پخش شدن یک تریلر جدید از بازی هستیم. تریلری که برای اولین‌بار، مکانیزم‌های مختلف گیم‌پلی اثر را نمایش می‌دهد. مولفه‌هایی مثل مبارزه با دست‌ خالی و سلاح گرم، کنار مکانیزم‌های کارآگاهانه و جرم‌شناسانه مثل «گریم و تغییر پوشش» همراه‌با نمایش مکانیک‌هایی خاص مثل حل معما، از جمله موارد به‌خصوصی هستند که در این تریلر می‌توانیم با آن‌ها آشنا شویم.

بازی Sherlock Holmes: Chapter One قرار است به سال‌های ابتدایی فعالیت شرلوک هلمز و جان واتسون در حوزه‌ی کشف جرم و مبارزه با فعالیت‌های مجرمانه بپردازد. جایی که شرلوک باید یک پرونده‌ی به‌شدت شخصی را طی همکاری با واتسون حل بکند. با استناد به‌گفته‌های سازندگان، تکمیل قصه‌ی بازی حدود ۱۲ تا ۱۵ ساعت به‌طول می‌انجامد؛ از آنجایی که این بازی مأموریت‌های جانبی مختلفی را در دسترس گیمر قرار می‌دهد، اتمام آن احتمالا چیزی حدود ۲۰ ساعت از زمان گیمر را به‌خودش اختصاص دهد. این اثر که یک بازی جهان‌باز و اکشن و ماجراجویی است، در تاریخی نامشخص از سال جاری راهی پلتفرم‌های نسل هشت و نسل ۹ خواهد شد. در ادامه توجه شما را به‌این تریلر جذاب جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده