// چهار شنبه, ۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۴

عدم حضور بازی Hades در رویداد جدید ایکس باکس

به‌تازگی مشخص شد که بازی Hades در جدیدترین قسمت برنامه‌ی ID@XBOX حضور نخواهد داشت. گلن گرگوی تصویر منتشرشده در این رابطه را اشتباه خواند.

بازی Hades از استودیو Supergiant Games موفق به دریافت ۶۲ جایزه‌ی «بازی برتر سال» (Game of The Year) شد و از این نظر در رتبه‌ی دوم فهرست تحسین‌شده‌ترین آثار ویدیوگیمی سال ۲۰۲۰ میلادی قرار گرفت. این بازی که فقط روی کامپیوترهای شخصی و کنسول نینتندو سوییچ عرضه شده است، مطابق یک تصویر قرارگرفته در توئیچ قرار بود در رویداد جدید مایکروسافت با محوریت بازی‌های مستقل ایکس باکس حضور داشته باشد. در نتیجه بسیاری از گیمرها فکر کردند که بازی Hades قرار است برای ایکس باکس وان و ایکس باکس سری اس/ایکس عرضه شود یا حداقل روی گیم پس PC قرار بگیرد.

ولی گلن گرگوری، رئیس تیم تبلیغات ID@Xbox در اکانت توئیتر خود نوشت: «فقط برای اینکه انتظارات را تنظیم کنم، باید بگویم که خیر؛ بازی Hades در رویداد حضور نخواهد داشت! پوستر بازی Hades به اشتباه در آن تصویر قرار گرفته است». پس اگر در ساعت ۱۹:۳۰ روز ۶ فروردین (۲۶ مارچ) مشغول تماشای نخستین رویداد دیجیتالی مایکروسافت با تمرکز روی بازی‌های مستقل ایکس باکس بودید، انتظار مواجه با بازی Hades را نداشته باشید.

بازی The Ascent، بازی Second Extinction و بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 قطعا در این رویداد حضور دارند. همچنین گیمرها امیدوار به دیدن بازی The Gunk و بازی 12Minutes در برنامه‌ی پیش‌رو هستند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده