// سه شنبه, ۳ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۱

نام احتمالی Call of Duty سال ۲۰۲۱ مشخص شد

به‌تازگی وبسایت ModernWarzone مدعی شده که نسخه بعدی Call of Duty، با محوریت جنگ جهانی دوم خواهد بود.

نسخه‌های جدیدی کالاف دیوتی همیشه در فصل بهار معرفی می‌شدند. البته در سال گذشته Call of Duty: Black Ops Cold War به شکل و شمایل متفاوتی معرفی شد و احتمال دارد نسخه بعدی این مجموعه محبوب هم با روش مشابهی معرفی شود.

بااین‌حال، در فصلی قرار داریم که کم کم شایعات و اطلاعات جزئی نسخه جدید Call of Duty در اینترنت پخش می‌شود. به‌تازگی وبسایت ModernWarzone مدعی شده که به‌واسطه‌ی منابع خود، می‌داند که Call of Duty: WWII Vanguard نام احتمالی نسخه ۲۰۲۱ سری کالاف دیوتی است. البته در ادامه اعلام شده که این یک اسم داخلی برای بازی جدید است که تیم سازنده برای ساخته خود انتخاب کرده و احتمال دارد نام نهایی متفاوت باشد.

از آن‌جایی که هنوز اکتیویژن (Activision) و اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games)، ناشر و سازنده نسخه بعدی کالاف دیوتی، حول این موضوع نظری را منتشر نکرده‌اند، به‌نظر می‌رسد با یک شایعه روبه‌رو هستیم و باید منتظر انتشار اخبار رسمی حول این موضوع بمانیم. اگر واژه Vanguard را درنظر نگیریم، آن‌چنان دور از ذهن نیست که اسلج‌همر گیمز به‌سراغ جنگ جهانی دوم برود، زیرا این استودیو بازی Call of Duty: WWII را توسعه داده بود. 

همچنین فاش کننده‌های اطلاعات بازی هم در گذشته به جنگ جهانی دوم اشاره‌هایی کرده بودند که موضوع اصلی بازی Call of Duty 2021 خواهد بود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده