نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۳ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۹

جدایی یکی از اعضای مهم تیم Cyberpunk 2077 از سی دی پراجکت رد

آندره زاوادزکی، طراح ارشد گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077، به‌تازگی اعلام کرد که جهت تجربه ماجراجویی جدید پس از هشت سال همکاری خود با استودیوی سی دی پراجکت رد را پایان داده است.

ساعاتی پیش آندره زاوادزکی، طراح ارشد گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077، در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد پس از نزدیک‌به هشت سال از استودیوی بازی‌سازی سی دی پراجکت رد جدا خواهد شد. 

«پس از گذشت هشت سال همکاری من با سی دی پراجکت رد به پایان راه خود رسیده است. اکنون زمان تجربه ماجراجویی‌های جدید فرا رسیده است. از تمام افرادی که در این راه با آن‌ها ملاقات و همکاری داشته‌ام، بسیار تشکر می‌کنم؛ این باعث افتخار من است. به امید دیدار.»

براساس اطلاعات منتشر شده در حساب رسمی لینکدین زاوادزکی، او با قبول مسئولیت کنترل کیفیت برای اولین‌بار به استودیوی لهستانی سی دی پراجکت رد وارد شده و سپس روی بازی The Witcher 3: Wild Hunt و بسته‌ الحاقی Hearts of Stone and Blood and Wine با تیم سازنده همکاری داشته است. 

آندره زاوادزکی در سال ۲۰۱۶ به‌عنوان طراح گیم‌پلی انتخاب شد و در آخرین پروژه این استودیو یعنی بازی Cyberpunk 2077 نقش مهمی ایفا کرد. نکته جالب توجه این است که در طول روند توسعه این بازی، زاوادزکی پیش‌از رسیدن به مقام طراح ارشد گیم‌پلی در ماه مارچ ۲۰۲۰، تجربه پست‌های مختلفی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

حال چنانچه شما هم از طرفداران آثار سی دی پراجکت رد هستید، به‌نظر شما خروج زاوادزکی می‌تواند در آینده لطمه بزرگی به این استودیو وارد کند یا خیر؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این خصوص را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده