نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۴

معرفی نسخه گوگل استیدیا Resident Evil Village در رویداد جدید بازی

استویوی کپکام، خالق سری رزیدنت ایول به‌تازگی اعلام کرد که در رویداد ماه آینده از نسخه سرویس گوگل استیدیا بازی Resident Evil Village رونمایی خواهد شد.

حدود یک سال از زمان معرفی جدیدترین نسخه سری رزیدنت ایول تحت عنوان Resident Evil Village می‌گذرد؛ اثری که قرار است در ادامه نسخه هفتم این مجموعه، داستان ایتن وینترز در کلبه‌ای دورافتاده و مملو از خون‌آشام و گرگینه را روایت کند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که کپکام، خالق سری رزیدنت ایول، در نظر دارد طی ماه آوریل یک رویداد ویژه جهت انتشار اطلاعات جدید از بازی Village برگزار کند.

حال در جدیدترین اخبار بازی، یک خبر خوش برای مشترکین سرویس گوکل استیدیا این است که براساس اطلاعات منتشر شده همزمان در این رویداد یک نسخه از بازی Resident Evil Village برای استیدیا نیز معرفی خواهد شد. نکته قابل‌توجه این است افرادی که تا پیش‌از تاریخ ۳۱ اردیبهشت‌ماه (۲۱ می) ساعت ۲۳:۳۰ شب بازی را پیش‌خرید کنند، به‌صورت رایگان نسخه Stadia Premiere Edition را هدیه خواهند گرفت. 

این نسخه خاص ۵۹.۹۹ دلاری (۶۹.۹۹ دلار برای نسخه دیلاکس) درکنار بازی، شامل یک دستگاه Chromecast Ultra و همچنین کنترلر استیدیا خواهد بود. براساس داده‌های دردسترس مشترکین سرویس پرو گوگل استیدیا نیز در تاریخ ۱۲ فروردین می‌توانند کاملا رایگان بازی Resident Evil 7: Biohazard Gold Edition را تجربه کنند. این نسخه از بازی Resident Evil 7 شامل تمام بسته‌‌های الحاقی ازجمله End of Zoe و Not a Hero خواهد بود. 

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده قرار است بازی Resident Evil Village از تاریخ ۱۷ اردیبهشت‌ (۷ می) برای پلتفرم‌های پی سی، کنسول‌های نسل هشتم، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس روانه بازار شود.

اگر شما هم از طرفداران سری رزیدنت ایول هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از بازی Resident Evil Village را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده