نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۴

فروش قابل توجه بازی Terraria تا به امروز

باتوجه به اطلاعات رسمی منتشر شده، بازی دوبعدی Terraria از سال ۲۰۱۱ تابه امروز توانسته بیش‌از ۳۵ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته باشد.

اواسط سال ۲۰۱۱ بود که استودیوی Re-Logic یک اثر دوبعدی تحت عنوان Terraria را در ابتدا برای پلتفرم پی سی و سپس کنسول‌ها و همچنین سیستم‌عامل اندروید و آیفون منتشر کرد. این بازی که درواقع ترکیبی از سبک‌های اکشن پلتفرمر و سندباکس را ارایه می‌دهد باوجود شباهتی که به بازی ماینکرفت دارد، اما توانست توجهات زیادی را سمت خود جلب کند.

حال ساعاتی پیش تیم سازنده به‌صورت رسمی اعلام کرد که پس از گذشت حدود ۱۰ سال از زمان عرضه Terraria، فروش کلی این بازی از مرز ۳۵ میلیون نسخه عبور کرده است. طبق گزارش ارایه شده، از این میزان حدود ۱۷.۲ میلیون نسخه روی پی سی، ۹.۳ میلیون نسخه روی پلتفرم تلفن‌های هوشمند و ۸.۵ میلیون نسخه نیز روی کنسول‌ها فروش داشته است.

یکی از دلایلی که بازی Terraria را تا این حد به محبوبیت رسیده، پشتیبانی تیم سازنده و انتشار محتواهای جدید برای آن بوده است. حال سخنگوی استودیوی Re-Logic در همین رابطه اعلام کرد که «ما همچنان در سال ۲۰۲۱ نیز روی عرضه به‌روزرسانی‌‌های جدید برای این بازی کار خواهیم کرد. ما درمورد روزهای باقی‌مانده سال جاری بسیار هیجان‌زده هستیم. همچون ۲۰۲۰ در سال جاری نیز آپدیت‌های گوناگونی برای بازی دردسترس قرار خواهد گرفت. از حمایت فوق‌العادتون بسیار سپاس‌گذاریم. Terraria بازهم یک رکورد جدیدی برای خود ثبت کرد.»

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که چندی پیش فهرست ۲۵۰ بازی محبوب فروشگاه استیم اعلام و مشخص شد که بازی دو بعدی Terraria نیز در این فهرست جایی برای خود دست‌وپ کرده است.

حال باید منتظر ماند و دید طی ماه‌های آینده چه سرانجامی در انتظار بازی Terraria و تیم سازنده آن خواهد بود؟ آیا همچنان باید منتظر ثبت رکوردهای جدیدی باشیم یا خیر؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده