نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۲

استفاده از موتور بازیسازی سفارشی برای تولید بازی Fable

ظاهراً استودیوی پلی‌گراند گیمز از مجموعه ابزارهای نرم‌افزاری داخلی برای توسعه‌ی بازی نقش‌آفرینی Fable استفاده می‌کند.

از زمان رونمایی اولیه از بازسازی بازی Fable به‌ندرت خبرهایی از آن به گوش‌مان رسیده است، اما هیجان طرفداران برای تجربه‌ی آن تمامی ندارد؛ نه فقط به این دلیل که با یک بازی از مجموعه‌ی پُرآوازه‌ی فیبل سروکار داریم، بلکه به این خاطر که توسعه‌ی آن به استودیوی بااستعدادی چون پلی‌گراند گیمز محول شده است. با اینکه نمی‌دانیم تا چه زمانی باید برای انتشار اطلاعات جدیدی از بازی منتظر بمانیم، اما ظاهراً اندکی از این اطلاعات در دسترس قرار گرفته است.

درست مانند بازی‌های مجموعه‌ی محبوب Forza Horizon استودیوی پلی‌گراند گیمز، به نظر می‌رسد که بازی Fable نیز به‌جای استفاده از مجموعه ابزارهای نرم‌افزاری آماده‌ی شرکت‌های دیگر، با استفاده از یک موتور سفارشی داخلی درحال توسعه است. آگهی شغلی جدیدی که اخیراً توسط استودیوی پلی‌گراند گیمز در وب‌سایت رسمی آن‌ها منتشر شده است، صراحتاً به «کار با یک موتور بازی‌سازی سفارشی» اشاره می‌کند. با اینکه نام Fable در این آگهی شغلی ذکر نشده است، اما پُربیراه نیست اگر بگوییم که این آگهی به بازی مورد بحث ارتباط دارد. از طرفی این احتمال نیز وجود دارد که این مورد به بازی Forza Horizon 5 اشاره داشته باشد که این روزها شایعاتی از آن به گوش می‌رسد.

بازی Fable درحال‌حاضر مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد و در زمان انتشار در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد. تابه‌حال هیچ سخنی از زمان عرضه‌ی این بازی نقش‌آفرینی به میان نیامده است و باید زمان بیشتری را برای اعلام زمان انتشار آن منتظر بمانیم. شما می‌توانید به محض انتشار اطلاعات بیشتر آن‌ها را در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید و فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده