// چهار شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۰

بازی فیبل استودیو PlayGround Games سال ها تا عرضه فاصله دارد

باتوجه‌به فهرست مشاغل منتشرشده توسط استودیو پلی‌گروند گیمز که نیازهای شرکت برای استخدام در بخش‌های گوناگون را نشان می‌دهد، بازی Fable هنوز در اولین روزهای دوران ساخت خود به سر می‌برد.

بازی ویدیویی «فیبل» که می‌خواهد این مجموعه‌ی شناخته‌شده را از ابتدا به زندگی بازگرداند، شاید اولین تیزر سینمایی کوتاه خود را مدتی قبل پخش کرده باشد، ولی تا امروز آن‌چنان در مراحل ساخت خود جلو نرفته است. پس اگر برای بازگشت به البیون (Albion) هیجان‌زده هستید، باید انتظارات خود را کنترل کنید و آماده‌ی پذیرش یک صبر طولانی باشید.

استودیو Playground Games هنوز رئیس تیم طراحی صوتی، رئیس تیم ساخت هوش مصنوعی، رئیس تیم طراحی مراحل، کارگردان انیمیشن‌ها و حتی نویسنده‌ی اصلی بازی Fable را استخدام نکرده است. در حقیقت بین شغل‌هایی که پلی‌گروند گیمز می‌خواهد آن‌ها را تقدیم افراد توانمند کند، حداقل ۴۰ مورد مشاغلی هستند که از همان شروع پروسه‌ی اصلی ساخت یک بازی ویدیویی پرشده‌اند.

تصویر از یک پری و گل در دنیای بازی Fable

بازی Fable به‌صورت انحصاری برای کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس منتشر می‌شود. پیش‌تر جیسون شرایر به‌صورت غیرمستقیم گفته بود که این بازی فعلا برای عرضه در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۳ میلادی تلاش می‌کند. در اخبار بازی مرتبط با «فیبل»، قبلا فهمیدیم که گیم‌پلی این به نوعی بخش آنلاین دارد، به تلفیق ایده‌های جدید و قدیمی می‌پردازد و در بعضی بخش‌ها توسط اعضای سابق استودیو BioWare و راک استدی خلق می‌شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده