نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۸

مشخص شدن زمان احتمالی رونمایی از بازی Battlefield 6

جف گراب، خبرنگار نشریه گیمزبیت اطلاعات جدیدی را درباره بازه‌ی رونمایی از بازی Battlefield 6 منتشر کرده است.

آغاز روند ساخت بازی Battlefield 6 رسماً تأیید شده و الکترونیک آرتز اعلام کرده که نسخه جدید از این مجموعه‌ی شوتر را در سال جاری میلادی منتشر خواهد کرد. ضمن اینکه زمان رونمایی از این بازی برای بهار امسال تعیین شده بود که حالا به نظر می‌رسد اطلاعات دقیق‌تری در این موضوع به‌دست ما رسیده است. براساس ادعای جف گراب، ژورنالیست نشریه GamesBeat، بازی Battlefield 6 در ماه می (اردیبهشت-خرداد) رونمایی خواهد شد.

جف گراب در جریان پادکست جدید Decides از نشریه GamesBeat اعلام کرده که باتوجه به عدم اطلاع‌رسانی رسمی از سوی EA «هنوز نمی‌توان با قطعیت به این موضوع اشاره کرد» اما ظاهراً این شرکت برنامه دارد تا در ماه می و قبل از بازه‌ی همیشگی رویدادهای سالانه E3 که معمولاً در ماه ژوئن برگزار می‌شود، از قسمت جدید شوتر اول شخص خود پرده‌برداری کند. جف گراب پیش از هم از جریان داشتن بازی بتلفیلد 6 در دوران مدرن صحبت کرده بود. در گذشته نیز نسخه‌های مختلف از بازی بتلفیلد از جمله Battlefield 3، هاردلاین، سری The Bad Company و Battlefield 4 در دوران مدرن جریان داشتند.

پوستر بازی Battlefield 5

مانند نسخه‌های پیشین، استودیوی DICE وظیفه توسعه بازی‌ جدید Battlefield را بر عهده دارد ولی اخیراً تأیید شد که استودیوی Criterion Games نیز در این امر کمک خواهند کرد. همین موضوع موجب عقب افتادن زمان انتشار بازی جدید Need for Speed شده که توسط کرایتریون ساخته خواهد شد. در این بین، شعبه‌ی لس آنجلس استودیوی DICE نیز روی پروژه جدیدی که گفته می‌شود با سری Battlefield در ارتباط است، کار می‌کند. هنوز مشخص نشده که این پروژه با بازی Battlefield 6 در ارتباط بوده یا محتوای کاملاً جداگانه‌ای محسوب می‌شود.

در دیگر اخبار مرتبط با بازی جدید بتلفیلد، به احتمال وقوع داستان بازی در کشور قزاقستان اشاره شده که پست کاربر یوتیوب با نام DANNYonPC در اینباره بلافاصله حذف شده است.

شایعاتی که در این مدت منتشر شده، از قابلیت بین نسلی این بازی و پیشرفت قابل‌توجه آن از نظر گرافیکی نسبت به قسمت‌های قبل می‌گویند. این در حالی است که EA چند وقت پیش از این صحبت می‌کرد که پیشرفت‌های فنی کنسول‌های جدید، آن‌ها را قادر می‌سازد تا Battlefield 6 را در مقیاسی بسازند که سابقاً امکان خلق آن وجود نداشت و اینکه این بازی قرار است «نماینده‌ی واقعی مجموعه‌ی بتلفیلد در کنسول‌های نسل بعد» باشد. علاوه‌براین گفته شده که طراحی محیطی و قابلیت تخریب دنیای بازی از موضوعاتی که در این قسمت مورد توجه سازندگان قرار دارد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده