نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۰

رونمایی از بازی موبایل هیتمن با انتشار یک تریلر جذاب

استودیوی اسکوئر انیکس ساعاتی پیش با انتشار تریلری به‌صورت رسمی از یک پروژه‌ای با اسم رمز Project Hitman Sniper Assassins برای سیستم‌عامل اندروید و ios رونمایی کرد.

مدتی است که استودیوی بازی‌سازی اسکوئر انیکس سخت مشغول تولید و عرضه بازی برای تلفن‌های هوشمند و دو سیستم‌عامل اندروید و آیفون است. پس از اینکه چندی پیش مشخص شد که دو بازی Final Fantasy 7: The First Soldier و Final Fantasy 7: Ever Crisis به‌زودی راهی این پلتفرم خواهد شد، حال در جدیدترین اخبار بازی، در آینده باید منتظر حضور مامور ۴۷ روی صفحه گوش‌های همراه خود نیز باشیم.

در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش اسکوئر انیکس با انتشار تریلری از یک بازی جدید با اسم رمز Project Hitman Sniper Assassins رونمایی کرد. این اثر که قرار است یک داستان کاملا جدیدی از مامور ۴۷ را روایت کند توسط خالق بازی Hitman Sniper در دست ساخت قرار دارد. 

اگرچه هنوز اطلاعات زیادی از گیم‌پلی این پروژه اعلام نشده، اما نکته‌ای که از این تریلر کوتاه مشخص است، بازگشت اسلحه تک تیرانداز به بازی است. طبق شواهد موجود به‌نظر می‌رسد Project Hitman Sniper Assassins دارای مأموریت‌‌های Co-Op خواهد بود.

دانلود ویدیو از آپارات

طبق برامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، قرار است بازی Project Hitman Sniper Assassins در سال ۲۰۲۱ میلادی برای کاربران اندروید و ios روانه بازار شود. حال باید منتظر ماند و دید طی ماه‌های آینده و با ارایه اطلاعات جدید، آیا تیم سازنده می‌تواند یک اثر شایسته درخور شخصیت محبوب مامور ۴۷ و سری هیتمن عرضه کند یا خیر؟

اگر شما هم از طرفداران مجموعه هیتمن هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از این ساخته جدید اسکوئر انیکس را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده