// پنجشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۶

ریمستر دو بازی Life is Strange و Before the Storm معرفی شد

در جریان رویداد اسکوئر انیکس، ریمستر دو نسخه از مجموعه Life is Strange معرفی شد.

در انتهای رویداد اسکوئر انیکس (Square Enix) و پس از معرفی بازی Life is Strange: True Colors، اسکوئر انیکس بازی Life is Strange Remastered را معرفی کرد که در پاییز سال جاری میلادی عرضه می‌شود.

درواقع، لایف ایز استرنج ریمسترد، ریمستر بازی Life is Strange و همچنین Life is Strange: Before the Storm است. ازاین‌رو اگر تابه‌امروز موفق به تجربه‌ی نسخه‌ی اول و اسپین آف Before the Strom نشده‌اید، تجربه‌ی Life is Strange Remastered Collection می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. در ادامه مشخص شده که این کالکشن از نظر بصری و طراحی انیمیشن‌ها، بهبود یافته است.

کاربران برای تجربه‌ی Life is Strange Remastered Collection باید نسخه آلتیمیت بازی Life is Strange: True Colors را خریداری کنند که در تاریخ ۱۹ شهریور ماه ۱۴۰۰ (۱۰ سپتامبر ۲۰۲۱) عرضه می‌شود. در بازی Life is Strange، بازیکنان هدایت مکس کافیلد را برعهده می‌گیرند؛ شخصی که در ادامه داستان متوجه می‌شود که قابلیت کنترل زمان را در دست دارد. این در حالی است که Life is Strange: Before the Storm، سه سال قبل از وقایع اصلی روایت می‌شود و داستان دوستی کلوی پرایس و رچل امبر را نشان می‌دهد.

در انتها اشاره کنم که اگر مایل به خرید Life is Strange: Remastered Collection به‌صورت جداگانه هستید، باید تا انتهای سال جاری میلادی منتظر بمانید. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده