// چهار شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۸

تریلر رسمی پارت دوم بسته الحاقی The Ancient Gods بازی Doom Eternal؛ مشخص شدن تاریخ عرضه

دقایقی پیش اید سافتور و بتسدا تریلر جدید پارت دوم بسته الحاقی The Ancient Gods بازی Doom Eternal را منتشر کردند که خبر از تاریخ عرضه آن می‌دهد.

چند روز پیش بود که با انتشار تیزر پارت دوم بسته الحاقی The Ancient Gods بازی Doom Eternal، اعلام شد که روز ۲۷ اسفند ماه تریلر رسمی این بازی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. حال شرکت بتسدا (Bethesda) و اید سافتور (id Software)، به‌ترتیب ناشر و سازنده دوم ایترنال، تریلر رسمی این بسته الحاقی را منتشر کرده‌اند.

درکنار هل‌بریکر، پارت دوم The Ancient Gods دشمنان جدیدی نظیر Fireborne Baron مجهز به لباس جنگی را به بازی اضافه می‌کند. همچنین شاهد مراحل جدید با سکوبازی‌های مختلف و همچنین محیط‌های زیر آب هم هستیم. قطعا به‌واسطه‌‌ی نبرد بسیار بزرگ دوم گای و سنتینل‌ها با دارک لرد و ارتش شیاطین، شاهد نبردهای نفس‌گیری خواهیم بود که بخشی از آن در تریلر این بسته الحاقی نمایش داده شده است.

در انتها مشخص شده که پارت دوم بسته الحاقی The Ancient Gods در تاریخ ۲۸ اسفند ماه (فردا) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و گوگل استیدیا در دسترس قرار می‌گیرد. اشاره کنم که این یک بسته الحاقی استندالون است و نیازی نیست که بازی اصلی را خریداری کرده باشید. در زیر هم می‌توانید تریلر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده