نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۲

انتشار نخستین بسته الحاقی بازی Crusader Kings 3 در هفته جاری

اولین بسته‌ی الحاقی بازی Crusader Kings 3 با انتشار تیزر کوتاهی معرفی شد که برای تجربه‌ی آن نباید زمان زیادی را منتظر ماند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که نخستین بسته‌ی الحاقی بازی Crusader Kings 3 هفته‌ی جاری در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. این بسته که Northern Lords نام دارد، اولین بخش از بسته‌های الحاقی بازی است که از آن رونمایی به عمل می‌آید. شما می‌توانید در ادامه به مشاهده‌ی تیزر تریلر معرفی این بسته‌ی الحاقی بپردازید.

دانلود از آپارات

بسته‌ی الحاقی Northern Lords محتوایات جدیدی از نورس یا اسکاندیناوی شامل قلمروهای پُرمخاطره، طرح‌های هنری قابل‌توجه کاراکترها، موسیقی تازه، قالب‌های سه بُعدی، رویدادها، تصمیم‌ها و موارد بیشتری را برای بازی استراتژی Crusader Kings 3 به ارمغان می‌آورد. طرفداران بازی نیز نباید زمان زیادی را برای تجربه‌ی این بسته‌ی الحاقی جذاب منتظر بمانند و در تاریخ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ (۱۶ مارس ۲۰۲۱) شاهد انتشار آن خواهیم بود.

این بازی تا نوامبر سال ۲۰۲۰ بیش از ۱ میلیون نسخه در استیم فروش داشت. بازیکنان در عرض یک ماه پس از انتشار ۲۵ میلیون ساعت به تجربه‌ی بازی پرداختند، ۴۰ میلیون و ۵۹۱ هزار و ۲۶۸ کودک در بازی متولد شد، ۱۸ میلیون و ۲۱۲ هزار و ۱۵۷ نقشه‌ی قتل با موفقیت در بازی پیاده شد و ۳۷۰ هزار و ۳۰۵ نفر حیوانات خانگی را پرورش دادند.

بازی Crusader Kings 3 به‌واسطه‌ی ارائه‌ی آزادی‌عمل فوق‌العاده به بازیکن در راستای خلق تجربه‌ی دلخواه، غیرقابل پیش‌بینی بودن روند بازی به‌لطف تاثیر شدیداً بالای تصمیمات در آن، تنوع خوب شخصیت‌های قابل‌انتخاب، ارزش تکرار شدیداً بالا به‌لطف تأثیرگذار بودن جزییات مختلف در روند بازی، ویژگی‌های نقش‌آفرینی منحصربه‌فرد و جلوه‌های بصری و طراحی‌های هنری مناسب در بررسی زومجی نمره‌ی ۹.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به‌شرح زیر است

بازی Crusader Kings 3 تجربه شدیداً متفاوت و خاصی در بین بازی‌های استراتژی است که از یک طرف فرمول استفاده‌شده در نسخه‌های قبلی را به اوج رسانده است و از طرف دیگر، تجربه‌ای ارائه می‌دهد که در آن می‌توانید با استفاده از خلاقیت خودتان تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد و متفاوت داشته باشید. این بازی  با بردن بازیکنان به دوره‌ای از تاریخ، این آزادی ‌عمل را به او می‌دهد تا هرطور که دوست دارد بازی را تجربه و شخصیت خودش را خلق کند و در این راستا آن‌قدر جزییات ریز و درشتش درکنار هم خوب کار می‌کنند که بتوانید دقیقاً همان چیزی را که در ذهن دارید پیاده و اجرا کنید. این اثر یکی از بهترین بازی‌های استراتژی سال‌های اخیر و حتی یکی از موفق‌ترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ است.

شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده