نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۰

یک بازی جدید و ناشناخته برای ایکس باکس گیم پس منتشر می ‌شود

حساب رسمی ایکس باکس گیم پس در توییتر معمای جدیدی را مطرح کرده که ظاهراً به یک بازی مرموز و ناشناخته که برای عرضه در سرویس اشتراکی مایکروسافت تأیید شده، اختصاص دارد.

این روزها، شاهد اتفاقات بزرگی برای برند ایکس باکس و همچنین سرویس اشتراکی گیم پس هستیم که قطعاً نقش مهمی در آینده‌ی آن خواهد داشت. قرارداد خرید استودیوهای بازی‌سازی بتسدا توسط مایکروسافت به‌صورت رسمی انجام شده و بازی‌های پرطرفدار آن‌ها به آرامی به سرویس اشتراکی این شرکت اضافه می‌شوند. امروز ۲۰ مورد از این تعداد به مجموعه‌ی گیم پس اضافه شده اما به نظر می‌رسد که این پایان کار نبوده است. یک پیام رمزی در توییتر ایکس باکس گیم پس منتشر شده که طرفداران را به حدس زدن این بازی ناشناخته ترغیب می‌کند.

حساب رسمی Xbox Game Pass در توییتر، تصویری از یک ایمیل را به اشتراک گذاشته که توسط ملیسا مک‌ گیم‌پس شخصیت ساختگی مایکروسافت برای طرح چالش‌ها و معماهای این چنینی منتشر شده است. او در این پیام راجع به یک بازی جدید صحبت می‌کند که توسط مایکروسافت برای عرضه در سرویس گیم پس تأیید شده است. ظاهراً این بازی ارتباطی با اخبار قبلی مایکروسافت نداشته که احتمالاً در اینجا منظور بتسدا و بازی‌های زیرمجموعه‌ی آن است. وی در ادامه از مخاطبان سؤال کرده که آیا آن‌ها هم این «سیگنال مرموز» را می‌شنوند که انگار به یک پدیده‌ی «ناهنجاری» تعلق دارد.

پیام رمزی ایکس باکس برای بازی جدید گیم پس

در متن این پیام نوشته شده:

«امروز اخبار زیادی منتشر شده و امیدوارم با اینکه یک مورد دیگر را به آن‌ها اضافه کنم مشکلی نداشته باشید. یک بازی جدید رسماً برای عرضه در سرویس تأیید شده و به‌زودی منتشر خواهد شد. البته مثل همیشه این خبر را محرمانه نگه دارید. قبلاً از اینکه برم، سؤالی داشتم که می‌خواستم از شما هم بپرسم: آیا شما هم متوجه سیگنال مرموزی که اخیراً در فاصله‌های دور ظاهر می‌شود شده‌اید؟ یا این منم که در این وضعیت دچار ناهنجاری شدم!؟ سؤال عجیبی بود...ممنونم، ملیسا.»

همان‌طور که برخی از طرفداران در فضای مجازی نیز به آن اشاره کردند، احتمالاً این پیام با بازی Outriders در ارتباط است. در داستان این بازی به‌دنبال یک سیگنال رادیویی مرموز می‌گردیم که به یک قدرت فراطبیعی ناشی از یک ناهنجاری تعلق دارد. البته این بازی قرار است در تاریخ ۱ آوریل ۲۰۲۱ (۱۲ فروردین ۱۴۰۰) منتشر شود که این اتفاق چندان محتمل به نظر نمی‌رسد. اما تقریباً بازی دیگری وجود ندارد که با نشانه‌های این پیام در این حد همخوانی داشته باشد؛ لذا همچنان این احتمال نیز وجود دارد که کلمات کلیدی این پیام اهمیت زیادی نداشته و به چیز خاصی اشاره نمی‌کند.

در حال حاضر ماهیت این ایمیل هنوز نامشخص است و باید تا انتشار اطلاعات بیشتر منتظر ماند. شما هم می‌توانید پیش‌بینی‌های خود از این بازی را با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده