نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۴

NBA 2K21، Star Wars: Squadrons و چند بازی دیگر در راه ایکس باکس گیم پس

مایکروسافت از بازی‌های جدید سرویس ایکس باکس گیم پس در کنسول و پی سی رونمایی کرده که نام‌های بزرگی همچون NBA 2K21 و Football Manager 2021 و... در آن به چشم می‌خورند.

بازی‌های جدید ایکس باکس گیم پس برای پی سی کنسول‌های مایکروسافت از اوایل ما مارس در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید فهرست این بازی‌ها را به همراه توضیحات مختصری که توسط مایکروسافت ارائه شده، ملاحظه کنید.

  • Madden NFL 21 – ویژه کنسول‌های بازی ازطریق EA Play – هم‌اکنون در دسترس

مشترکین سرویس Xbox Game Pass Ultimate می‌توانند از همین الان Madden NFL 21 را به پلی‌فهرست خود در EA Play اضافه کنند. نسخه جدید این بازی با ویژگی‌های جدید و تکنیک‌های خلاقانه‌ی ارتقاء گیم‌پلی بازی، تجربه جذابی از یک بازی شبیه‌ساز فوتبال آمریکایی را به کاربران ارائه می‌کند.

  • Football Manager 2021 – پی سی و کنسول‌های بازی – از ۴ مارس (۱۴ اسفند)

شما در این بازی محبوب، تیم فوتبال مورد علاقه خود را مدیریت کرده و به موفقیت خواهید رساند. تربیت استعدادهای جوان و تلفیق استراتژی‌های متنوع مربیگری با در اختیار داشتن بیش از ۲۰۰۰ باشگاه فوتبال مختلف از سرتاسر جهان، برای تمامی علاقه‌مندان به ورزش فوتبال جذابیت خواهد داشت.

  • NBA 2K21 – ازطریق کلاود و کنسول‌های بازی – از ۴ مارس (۱۴ اسفند)

NBA 2K21 به‌عنوان جدیدترین نسخه‌ از مجموعه NBA 2K همچنان به‌عنوان بهترین و واقعگرایانه‌ترین بازی شبیه‌ساز ورزش بسکتبال شناخته می‌شود. اگر از علاقه‌مندان به بسکتبال حرفه‌ای NBA باشید، می‌توانید از گیم‌پلی سطح اول این بازی درکنار چهره‌های شناخته شده‌ی تیم‌های پرطرفدار و لایسنس شده‌ی لیگ حرفه‌ای NBA نهایت لذت را ببرید.

بازی های جدید ایکس باکس گیم پس

  • Star Wars: Squadrons – ازطریق کنسول و EA Play – از ماه مارس (حدفاصل اسفند – فروردین ۱۴۰۰)

Star Wars: Squadrons از جذاب‌ترین بازی‌های سری جنگ ستارگان است که حول محور مبارزات استارفایترها و تجربه هدایت سفینه‌های فضایی ساخته شده است. با داستان‌های هیجان انگیز مجموعه‌ی استاروارز و سبک گیم‌پلی اول شخص و چندنفره این بازی حتماً در این ماه به استقبال اثر موتیو استودیو بروید.

  • NHL 21 – ازطریق کنسول و EA Play – از ماه آوریل (فروردین تا اردیبهشت ۱۴۰۰)

در بخش Be A Pro بازی NHL 21 به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین حالت‌های این بازی شبیه‌ساز هاکی روی یخ، مسیر خود را به سوی سوپراستار شدن در بالاترین سطح این ورزش طی خواهید کرد. NHL 21 جدیدترین نسخه از سری NHL است که مثل همیشه طرفداران خاص خود را دارد.

سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس با پرداخت هزینه ۱۰ دلار در ماه، امکان دسترسی کاربران به بیش از ۱۰۰ باکیفیت و رده بالا را فراهم می‌کند. مثل همیشه مایکروسافت Xbox Game Pass Ultimate را به علاقه‌مندان پیشنهاد می‌کند که علاوه‌بر گیم پس، شامل Xbox Live Gold و EA Play نیز می‌شود.

در پایان نظرات خود راجع به فهرست جدید بازی‌های ایکس باکس گیم پس را با ما در میان بگذارید.


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده