نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۶

سو استفاده از Resident Evil Village برای اهداف فیشینگ

به‌نظر می‌رسد افرادی از محبوبیت بازی مورد‌انتظار Resident Evil Village استفاده کرده و دعوت‌نامه‌های جعلی برای طرفدارانش ارسال می‌کنند. با جزییات خبر همراه زومجی باشید. 

یکی از بازی‌های مهم و مورد‌انتظار سال ۲۰۲۱، نسخه جدید رزیدنت ایول یا همان بازی Resident Evil Village است که زمان زیادی هم تا عرضه آن باقی نمانده. با این حال به‌نظر می‌رسد نمایش‌های جذاب این بازی، بهانه‌ای شده‌اند تا افرادی با استفاده از محبوبیت آن، اقدام به ارسال ایمیل‌های جعلی به کاربران کنند که به‌نظر، برای اهدافی چون فیشینگ و سو‌استفاده مالی طراحی شده‌اند. 

طبق بیانیه‌ای که کپکام در این مورد منتشر کرده، برخی کاربران دعوت‌نامه‌هایی برای نسخه دسترسی زودهنگام این بازی از ایمیل no-reply(at)capcom(dot)com دریافت کرده‌اند؛ ایمیل‌هایی که به گفته کپکام، کاملا جعلی هستند و احتمالا هدف آن‌ها فیشینگ است. برای پیش‌گیری از هرگونه مشکل احتمالی، کپکام پیشنهاد کرده که کاربران از باز کردن این ایمیل‌ها و دانلود محتویات آن‌ها خودداری کنند. 

بازی رزیدنت ایول ویلیج در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) برای پی سی و همینطور کنسول‌های نسل هشت و ۹ سونی و مایکروسافت منتشر خواهد شد. شما می‌توانید همه اطلاعات بازی Resident Evil Village را در زومجی بخوانید. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده