// شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۵

ویدیو تازه Overwatch 2؛ از بازطراحی شخصیت ‌ها تا مکان ‌های جدید

در مراسم BlizzConline 2021 اطلاعات زیادی از بازی در دست ساخت Overwatch 2 ارائه شد. با ادامه خبر همراه زومجی باشید.

Blizzard Entertainment متاسفانه هیچ اطلاعاتی از بازه‌ی زمانی انتشار بازی Overwatch 2 در رویداد BlizzConline 2021 ارائه نداد. بااین‌حال، تیم توسعه‌ی بازی دست خالی در این مراسم شرکت نکردند و جزئیات زیادی را از این بازی با طرفداران به اشتراک گذاشتند. آن‌ها برای مثال از مدل بازطراحی‌شده‌ی کاراکترهایی مانند Widowmaker ،Pharah ،McCree و Reaper رونمایی کردند و درکنار آن برخی نقشه‌های اورواچ 2 را مانند نیویورک و رم معرفی کرند. علاوه‌بر این‌ها، آن‌ها اعلام کردند که جنبه‌های مختلف گرافیکی نقشه‌های Overwatch 2 بهبود پیدا کرده و حالا برای مثال عوامل آب‌و‌هوایی مانند طوفان شن یا کولاک در مچ‌ها تاثیر می‌گذارند.

همچنین در بخش مبارزات بازیکنان دربرابر هوش مصنوعی، از اسکیل‌های جدیدی برای هرکدام از کاراکترها رونمایی شد که برای مثال گجت Biotic Field کاراکتر Soldier 76 همراه‌با او حرکت می‌کند و می‌تواند به دشمنان اطراف او آسیب وارد کند. افزون بر این، چند دشمن جدید مانند Elite Grunts ،The Breacher (که یک بمب را با تاخیری اندک منفجر می‌کند) و The Puller (که بازیکنان را به سمت خود می‌کشد و از نزدیک به آن‌ها حمله می‌کند) معرفی شدند. از Hero Missionها که با آن‌ها می‌توان سطح قابلیت‌های مختلف را افزایش داد به همراه درخت مهارت‌هایی گسترده که در Overwatch 2 وجود دارند نیز رونمایی شد.

نقشه نیویورک بازی Overwatch 2

در بخش بازیکن دربرابر بازیکن، تغییرات کوچکی در طراحی Tankها ایجاد شده تا عملکردشان به Brawlerها نزدیک‌تر شود. از طرفی Healerها حالا بیشتر به خود متکی هستند. همچنین قابلیت‌های Passive جدید معرفی شدند که مواردی را مانند کاهش عقب رانده شدن برای تانک‌ها، مزایایی برای سرعت حرکت هیروهای DPS و بازیابی خودکار سلامتی برای Supportها شامل می‌شوند. تغییراتی نیز در شخصیت Reinhardt داده شده که از آن‌ها می‌توان به پرتاب دوتایی گلوله‌های آتشین Fire Strike و قابلیت لغو پرتاب گلوله اشاره کرد.

در صورت تمایل می‌توانید ویدیوی مفصل پشت صحنه‌ی ساخت اورواچ 2 را که در رویداد اخیر بلیزارد پخش شد، از لینک یوتیوب تماشا کنید. Overwatch 2 در آینده برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده