نویسنده: شعیب شاهدی
// چهار شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۵

وجود ویژگی هایی جدید در آپدیت ایکس باکس برای ماه مارس

به‌روزرسانی ماه مارس ایکس باکس شامل ویژگی‌های Auto HDR و FPS Boost می‌شود، اچیومنت‌ها را برمی‌گرداند و تنظیمات هدست بی‌سیم ایکس باکس را اضافه می‌کند.

دیشب بتسدا به‌صورت رسمی به مایکروسافت ملحق شد که یکی از اتفاقات مهم برای ایکس باکس و صنعت بازی‌سازی در چند سال اخیر محسوب می‌شود. در میان سر و صدایی که رویدادهای این‌چنینی به‌پا می‌کنند، اکثرا برنامه‌های معمولی‌تر که از قبل زمان‌بندی شده‌اند در جریان هستند. یکی از این برنامه‌ها برای شرکت مایکروسافت به‌روزرسانی ماه مارس ایکس باکس است. این به‌روزرسانی شامل ویژگی‌هایی است که بیشتر از سایر مورد درخواست کاربران بوده است.

به‌روزرسانی مارس به کاربران اجازه می‌دهد تا ویژگی‌هایی مثل Auto HDR و FPS Boost را فعال یا غیرفعال کنند. این ویژگی‌ها تجربه‌ی بازی را برای مخاطبان بهبود می‌بخشند ولی بهتر است برای بازی‌های Backward Compatible غیرفعال شوند. همچنین بعضی از بازی‌ها این ویژگی‌ها را ندارند و از آن‌ها پشتیبانی نمی‌کنند. از دیگر موارد این به‌روزرسانی می‌توان به بازگشت اچیومنت‌ها به اپلیکیشن Xbox، مدیریت بهتر برای بازی‌ها و دانلودها و آماده‌سازی برای هدست بی‌سیم ایکس باکس اشاره کرد. هدست بی‌سیم ایکس باکس هم در ماه مارس عرضه می‌شود. یکی از ویژگی‌های منفی به‌روزرسانی مارس حذف فهرست برنامه‌های تلویزیونی از OneGuide در ایکس باکس وان است.

این به‌روزرسانی طی ماه مارس برای سیستم‌های ایکس باکس منتشر می‌شود.

نظر شما درباره‌ی به‌روزرسانی ایکس باکس چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده