نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۰

احتمال ساخت نسخه جدیدی از یک آی پی محبوب EA

براساس شایعات و حدس‌وگمان‌های مطرح شده، Motive Studios به‌عنوان زیرمجموعه الکترونیک آرتز و سازنده بازی Star Wars: Squadrons در حال کار روی یک آی پی شناخته‌شده‌ای است.

سال ۲۰۱۷ میلادی بود که شرکت الکترونیک آرتز یک استودیوی جدیدی تحت عنوان Motive Studios را تأسیس کرد. این استودیوی نوپا اما با همکاری در پروژه‌های بزرگی چون توسعه بخش تک نفره بازی Star Wars Battlefront 2 و در ادامه ساخت بازی Star Wars: Squadrons توانست در مدت زمان کوتاه، اعتباری در این صنعت برای خود ایجاد کند. 

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا مطلع هستید که این استودیوی کانادایی در حال حاضر چندین پروژه معرفی نشده در دست ساخت دارد. حال در جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی اطلاعات جدیدی در این خصوص منتشر شده است. 

براساس پاسخ جف گراب، یکی از خبرنگاران شناخته شده ویدیو گیم، به پرسشی در خصوص پروژه آینده Motive Studios به‌نظر می‌رسد قرار است با یک بازی شناخته‌شده‌ای روبه‌رو شویم؛ چرا که او در حالیکه سعی در مخفی نگه داشتن اطلاعات داشت، اعلام کرد که ساخته بعدی این استودیو براساس یک آی‌پی شناخته‌ شده‌ای است که طرفداران را بسیار خوشحال خواهد کرد. 

حال اگرچه در میان صحبت‌های گراب اشاره خاصی به اثر در دست ساخت نشده، اما با نگاهی به بازی‌های بزرگ استودیوی الکترونیک آرتز می‌توان Dead Space، بازی Dante’s Inferno، بازی Mirror’s Edge و Jade Empire را در فهرست آثاری که طرفداران بی‌صبرانه منتظر بازگشت آن‌ها هستند، قرار داد. 

حال باید منتظر واکنش رسمی الکترونیک آرتز و تیم سازنده ماند و دید کدام یک از بازی‌های بزرگ این استودیو در مسیر قرار گرفتن روی قفسه‌های فروشگاه‌ها هستند؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده