// چهار شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۹

معرفی نقشه و شخصیت های جدید بخش چندنفره بازی Gears 5

بالاخره مشخص شد که استودیو بازی‌سازی کوالیشن در روزهای اخیر مشغول هیجان‌زده کردن هوادارها برای چه محتوایی بود. Operation 6 به‌زودی از راه می‌رسد و نقشه و کاراکترهایی تازه را به بازی Gears 5 می‌آورد.

ویکتور هافمن (Victor Hoffman)، کوئین رینا (Queen Reyna) و لوکاست زیلوت (Locust Zealot) سه شخصیت جذاب برای طرفداران قدیمی مجموعه بازی Gears of War هستند که در Operation 6 به بازی Gears 5 می‌آیند. نقشه‌ی تازه‌ی بازی هم Speyer نام دارد و محیط‌های داخلی مجلل و پلازاهای عجیبی را در خود جا داده است.

در این نقشه بازیکن بیشتر ترغیب به استفاده از سلاح‌ها و ترفندهای مناسب برای حمله از راه دور می‌شود. پس می‌توانید انتظار مواجهه با محیط‌های بزرگ نسبتا خالی و خطرناک در آن را بکشید. البته استودیو Coalition می‌گوید که Operation 6 بازی Gears 5 به هیچ عنوان خالی از نبردهای نزدیک هم نیست.

تصویر جدید منتشرشده توسط اکانت رسمی بازی Gears of War با نمایش چند چرخ دنده در دست

همچنین کوالیشن اعلام کرد که از حالا به بعد هر آپریشن نه ۱۶ هفته که ۱۱ هفته طول می‌کشد. تازه محتواها نیز به شکلی تقسیم‌شده تقدیم مخاطب می‌شوند. به این شکل که بخشی از محتوای هر آپریشن در آغاز آن در اختیار گیمر قرار می‌گیرد و تعدادی از محتواها نیز در میانه‌های راه (۵ هفته و چند روز پس از شروع آپریشن) به‌دست بازیکن می‌رسند. هر دور پخش محتوا برای آپریشن‌های جدید هم حداقل شامل یک نقشه‌ی تازه و دو کاراکتر می‌شود؛ تا سازندگان در ماه‌های آتی پشتیبانی بهتری از بازی Gears 5 داشته باشند؛ اثری که روی کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان قابل تجربه است.

راستی دیگر نباید منتظر ارائه‌ی ریمستر بازی Gears of War 2 باشید. چون اکنون می‌دانیم که تصویر مرموز منتشرشده صرفا به Operation 6 بازی Gears 5 اشاره می‌کرد و نه نسخه‌ی جدید و بهبودیافته‌ی یک بازی محبوب قدیمی.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده