// پنجشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۴

ثبت رکوردی جدید در تعداد دانلود بازی NieR: Re[in]carnation

شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرد که بازی موبایل NieR: Re[in]carnation توانسته است رکورد جدیدی را از نظر تعداد دانلود از آن خود کند.

شرکت اسکوئر انیکس در طی جدیدترین اخبار منتشر شده، از رکورد شکنی بازی موبایل NieR: Re[in]carnation در زمینه‌ی تعداد دانلود خبر داده است. براساس اطلاعیه‌ی منتشر شده در حساب رسمی بازی در توییتر، تعداد دانلودهای بازی NieR: Re[in]carnation از مرز ۱۰ میلیون عبور کرده است. چنین میزان دانلود بازی باتوجه‌به اینکه فعلاً این اثر تنها در ژاپن در دسترس است، قطعاً دستاورد قابل توجهی برای آن محسوب می‌شود.

باتوجه به اینکه رسیدن به این تعداد دانلود بازی NieR: Re[in]carnation زودتر از زمان انتظار شرکت اسکوئر انیکس اتفاق افتاد، جوایز مربوطه هنوز اعلام نشده‌اند اما به‌زودی اطلاعاتی در این‌باره نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. اسکوئر انیکس همراه‌با این اطلاعیه تصویری را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آن را ببینید.

دانلود ۱۰ میلیون دفعه بازی NieR: Re[in]carnation

ما می‌دانیم که بازی موبایل NieR: Re[in]carnation برای غرب منتشر خواهد شد اما برخلاف نسخه‌ی ژاپن، ما هنوز اطلاعی از تاریخ انتشار آن نداریم. سازندگان فعلاً مشغول محلی‌سازی و ضبط صداهای نسخه‌ی انگلیسی هستند و هنوز کار آماده‌سازی آن به اتمام نرسیده است. 

اگر شما به سری بازی‌های NieR علاقه دارید، چندی پیش در جریان رویداد گیم اواردز ۲۰۲۰ تریلری یک دقیقه‌ای از بازی جدید استودیو اسکوئر انیکس یعنی NieR Replicant پخش شد. در جریان این تریلر کوتاه، قسمت‌های مختلفی از گیم‌پلی بازی به‌تصویر کشیده شد که حس‌وحال جادویی این سری مخصوصا بازی Nier Automata را دوباره برای بازیکنان زنده می‌کند. بازی NieR Replicant Ver 1.22 در تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۲۳ آوریل ۲۰۲۱) در کشورهای غربی برای استیم، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده