// سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۹

فروش فوق العاده بازی NieR: Automata

حساب کاربری ژاپنی NieR: Automata در توییتر اعلام کرده که فروش این بازی از مرز ۵.۵ میلیون نسخه عبور کرده است.

تا قبل از عرضه بازی NieR: Automata، مجموعه NieR مجموعه کمتر شناخته شده‌ای بود و مخاطبان خاص خود را داشت. این در حالی است که با عرضه نسخه Automata، محبوبیت بالایی پیدا کرد و بازیکنان متعددی به سمت این مجموعه کشیده شدند. 

مدتی پیش بود که اعلام شد بازی NieR: Automata تا پایان دسامبر ۲۰۲۰، توانسته است فروش خود را از مرز پنج میلیون نسخه عبور دهد و حال جدیدترین نسخه از مجموعه NieR به فروش جدیدی دست پیدا کرده است. حساب کاربری ژاپن NieR: Automata در توییتر اعلام کرده که مجموع تمامی نسخه‌های ارسالی آن به جهان و همچنین فروش نسخه‌های دیجیتالی بازی با یکدیگر از مرز ۵.۵ میلیون نسخه عبور کرده است. ازاین‌رو بازی ذکر شده در کمتر از سه ماه توانسته است ۵۰۰ هزار نسخه فروش داشته باشد.

بااین‌حال، اسکوئر انیکس (Square Enix)، ناشر مجموعه NieR، کمتر از یک هفته پیش بازی موبایل NieR: Re[in]carnation را برای کاربران ژاپنی عرضه کرد که تابه‌امروز بیش از سه میلیون بار دانلود شده است. همچنین  ریمستر بازی NieR: Replicant هم در تاریخ سه اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ (۱۳ آوریل ۲۰۲۱) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده