نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۸

تداوم فروش فوق العاده بازی Valheim

پس از پشت ‌سر گذاشتن رکوردهای پیاپی، حال باتوجه به اطلاعات منتشر شده اگرچه بازی Valheim هنوز در مرحله دسترسی پیش‌از موعد قرار دارد، اما تاکنون فروش فوق‌العاده‌ای را رقم زده است.

بازی مستقل Valheim که حدود هشت ماه پیش معرفی شد و اکنون برای پلتفرم پی سی در مرحله Early Access قرار دارد، اثری است در سبک بقا که با الهام از اسطوره شناسی و وایکینگ‌ها توانسته محبوبیت زیادی را بین گیمرها به‌دست آورد. چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا از عملکرد خیره‌ کننده این بازی طی هفته‌های اخیر اطلاع دارید. چندی پیش مشخص شد که با ادامه موفقیت بازی Valheim، تعداد کاربران ساخته استودیوی Iron Gate با ثبت ۵۰۲,۳۸۷ نفر، تعداد گیمرهای بازی محبوب Dota 2 را پشت‌سر گذاشته است.

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش تیم سازنده با انتشار بیانیه‌ای از میزان محبوبیت بازی Valheim و در پی آن فروش خیره کننده بازی خبر داد. براساس اطلاعات دردسترس، فروش این بازی از مرز پنج میلیون نسخه نیز عبور کرده است. نکته جالب توجه این است که از یک ماه گذشته و زمان انتشار نسخه Early Access بازی، Valheim معمولا هفته‌ای یک میلیون نسخه به آمار فروش خود اضافه کرده است؛ عملکردی که می‌تواند در آینده نه‌چندان دور رکوردها و آمارهای دست‌نیافتنی‌تری را نیز به خود اختصاص دهد. 

کاربران تاکنون به مدت ۱۵ هزار سال گیم پلی در Valheim تجربه کرده‌اند. این بازی همچنین ۳۵ میلیون ساعت در توییچ تماشا شده است. به‌واسطه موفقیت‌های به‌دست آمده، بازی Valheim در جایگاه ۳۹ فهرست بیشترین بازدید در کل تاریخ استیم قرار گرفته است. 

درحال حاضر نسخه پیش‌از موعد بازی Valheim با قیمت ۲۰ دلار در فروشگاه استیم برای خرید موجود است.

حال باید منتظر ماند و دید این تیم تولید پنج نفره خلاق می‌تواند همچنان با پشتیبانی منظم از بازی Valheim، باعث ادامه موفقیت آن شود یا خیر؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص این اثر را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده