نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۰

پشت ‌سر گذاشتن تعداد کاربران فعال Dota 2 توسط بازی Valheim

در پی موفقیت‌ها و جابه‌جایی رکوردهای مکرر بازی Valheim، حال به‌نظر می‌رسد این بازی با ثبت بیش‌از ۵۰۰ هزار کاربر همزمان، جایگاه بازی Dota 2 را به خود اختصاص داده است. 

بازی مستقل Valheim که حدود هشت ماه پیش معرفی شد و اکنون تنها برای پلتفرم پی سی در مرحله Early Access قرار دارد، اثری است در سبک بقا که با الهام از اسطوره شناسی و وایکینگ‌ها توانسته محبوبیت زیادی را بین گیمرها به‌دست آورد. 

اگر زومجی را دنبال کرده باشید احتمالا اطلاع دارید که این بازی به‌شدت مورد توجه گیمرها قرار گرفته و به فاصله ۴۸ ساعت دو بار رکوردهای ثبت شده خود را جابه‌جا کرده است؛ به‌طوریکه دو روز پیش، پس از انتشار خبری مبنی‌بر اینکه بازی Valheim با ثبت رکورد ۳۶۷,۴۴۳ نفر کاربر همزمان در جایگاه چهارم محبوب‌ترین بازی‌های فروشگاه استیم قرار گرفته، روز گذشته با رشد چشمگیری این میزان به ۴۲۳,۵۴۶ رسیده بود.

حال در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد موفقیت بازی Valheim توقف‌ناپذیر شده است؛ چراکه به‌تازگی گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد با پیشی گرفتن از بازی Dota 2، اکنون تعداد کاربران Valheim به ۵۰۲,۳۸۷ رسیده است. البته باید توجه داشته باشید که برای رسیدن به جایگاه نخست این فهرست و پشت‌سر گذاشتن بازی Counter-Strike: Global Offensive هنوز مسیر طولانی پیش‌روی Valheim است، اما با سرعت رشد بالای این بازی، به‌نظر می‌رسد این موفقیت نیز دست‌یافتی خواهد بود. 

درحال حاضر نسخه پیش‌از موعد بازی Valheim با قیمت ۲۰ دلار در فروشگاه استیم برای خرید موجود است. اگر شما هم فرصت تجربه این بازی را پیدا کرده‌اید، لطفا نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده